هوآوی صفحه هوشمند اتومبیل Huawei Smart Selection را معرفی کرد

به گزارش بلاگ پو، هوآوی در مراسم رونمایی از محصولات جدید خود صفحه نمایش هوشمندی را معرفی کرد که روی اتومبیل ها نصب شده و از سال 2021 عرضه می گردد.

هوآوی صفحه هوشمند اتومبیل Huawei Smart Selection را معرفی کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران،در کنفرانس معرفی محصول جدید هوآوی از Smart Screen S و Smart Screen S Pro رونمایی شد. همچنین در این مراسم هوآوی صفحه هوشمند اتومبیل Huawei Smart Selection را معرفی کرد. این محصول قیمتی در حدود 1699 یوان (259 پوند) دارد.

هوآوی Smart Selection Car یک صفحه نمایش لمسی فوق العاده با وضوح 8.9 اینچی با روشنایی تا 700nit و رزولوشن 1920 × 720 پیکسل را معرفی نموده است. این دستگاه به طور پیش فرض 30 برنامه نصب شده روی خود دارد از جمله نقشه Baidu، نقشه Gaode، سایر برنامه های ناوبری اصلی و همچنین NetEase Cloud، Kugou، هیمالیا و سایر برنامه های موسیقی.

صفحه هوشمند اتومبیل Huawei مجهز به دوربین های تعاملی جلو و عقب است. دوربین عقب یک دوربین زاویه باز است. همچنین دارای یک پایه قابل تنظیم 360 درجه است و از کنترل صوتی رابط کامل و کنترل حرکت هوا پشتیبانی می نماید و می توان آن را به سیستم صوتی اصلی متصل کرد. برای تحقق بخشیدن به برنامه های تلفن همراه روی صفحه، می توان آن را با تلفن هوشمند به وسیله اتصال WiFi و بلوتوث جفت کرد. همچنین از ارتباط خانه هوشمند، بازی های کابین خلبان و ... نیز پشتیبانی می نماید.

در حین راه اندازی، یو چنگدونگ، رئیس مشاغل مصرف کننده هوآوی گفت که HiCar در حال حاضر با بیش از 20 فراوری کننده خودرو همکاری نموده و با بیش از 150 مدل سازگار است. این شرکت میخواهد تا سال 2021 این دستگاه را در بیش از 5 میلیون اتومبیل از پیش نصب کند.

صفحه هوشمند اتومبیل هوآوی از 8 ژانویه 2021 برای فروش رسمی فراوری می گردد. پیش فروش این محصول از 30 دسامبر شروع می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 40716

به "هوآوی صفحه هوشمند اتومبیل Huawei Smart Selection را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوآوی صفحه هوشمند اتومبیل Huawei Smart Selection را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید