هواداران سرخابی طعمه سایت AFC، نظرسنجی هایی که تماشاگران ناقض امنیت رقم می زنند

به گزارش بلاگ پو، هواداران محروم سرخابی در لیگ قهرمانان آسیا بارها طعمه نظرسنجی های سایت AFC شده اند.

هواداران سرخابی طعمه سایت AFC، نظرسنجی هایی که تماشاگران ناقض امنیت رقم می زنند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا نمونه شاخص ورود سیاست در ورزش است و در سال های اخیر رفتاری بروز داده که نشان می دهد علاقه زیادی دارد تا ضمن تحمیل سیاست های غلط خود علیه فوتبال ایران نهایت سوءاستفاده را از علاقه طرفداران تیم های ایرانی به خصوص استقلال و پرسپولیس ببرد.

این کنفدراسیون در چند سال گذشته اجازه میزبانی را در لیگ قهرمانان آسیا از تیم های ایرانی در دیدار با حریفان عربستانی به بهانه نبود امنیت در ایران با نگاهی کاملاً سیاسی گرفته و پس از اعتراض نمایندگان ایرانی بازی با تیم های سعودی نیز در زمین ثالث و بی طرف برگزار می شود.

از سویی دیگر برای تحکیم این اتفاق تصمیم گرفت حق میزبانی باشگاه های ایرانی را در کلیه مسابقات این فصل به خاطر نبود امنیت سلب کند که پس از برگزاری جلسه نمایندگان کشورمان به همراه معاونت وزیر ورزش و جوانان با دبیر کل AFC این تصمیم اجرایی شد که در دیدارهای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بازی ها در زمین ثالث برگزار شود، در دور رفت تیم های ایرانی مهمان باشند و در دور برگشت حق استفاده از میزبانی به آن ها داده شود که این اتفاق هم به ضرر نمایندگان کشورمان شد.

در این میان شاهد رفتار دوگانه ای از سوی AFC با طرفداران فوتبال ایران به خصوص طرفداران تیم های استقلال و پرسپولیس هستیم. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظرسنجی های مختلفی که می گذارد از کُری های موجود میان طرفداران سرخابی نهایت استفاده را می برد و بازدید سایت خود را بالا می برد. در بیشتر نظرسنجی های AFC ردپای یکی از بازیکنان فعلی یا پیشین استقلال و پرسپولیس یا بعضاً هر دو تیم دیده می شود.

علاقه شدید طرفداران این دو تیم به بازیکنانی که در حال حاضر یا در گذشته برای تیمشان بازی کرده اند و خاطرات خوشی را برایشان رقم زده اند به AFC فرصت سوءاستفاده داده است. طرفدارانی که ناقض امنیت هستند و باعث شدند تا کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی تیم های محبوبشان را لغو و به زمین بی طرف واگذار کند بازدید سایت AFC را افزایش می دهند و به خصوص در نظرسنجی های مشترکی که بازیکنان سرخابی در آن گنجانده شده اند، شاهد رقابت شدیدتری میان طرفداران دو تیم هستیم تا بازیکن تیمشان برنده شود و غافل از اینکه این موضوع ارتقای سایت پربازدید AFC می شود.

انتهای پیام/4048/

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23707

به "هواداران سرخابی طعمه سایت AFC، نظرسنجی هایی که تماشاگران ناقض امنیت رقم می زنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواداران سرخابی طعمه سایت AFC، نظرسنجی هایی که تماشاگران ناقض امنیت رقم می زنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید