هیئت نظامی نیروی دریایی چین وارد استان گیلان شد

به گزارش بلاگ پو، هیئت نظامی نیروی دریایی کشور چین به منظور تعاملات و مراودات نظامی با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران وارد رشت مرکز استان گیلان شدند و از فرماندهی آموزش تخصصی دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا بازدید خواهد نمود.

هیئت نظامی نیروی دریایی چین وارد استان گیلان شد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از بندرانزلی، هیئت نظامی نیروی دریایی کشور چین به منظور تعاملات و مراودات نظامی با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران وارد رشت مرکز استان گیلان شدند و از فرماندهی آموزش تخصصی دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا بازدید به عمل رساندند.

این هیئت نظامی چینی با سرپرستی وانگ داز هانگ مشاور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری خلق چین در کمتر از یک ساعت دیگر با حضور در ستاد فرماندهی منطقه چهارم نیروی دریایی واقع در بندرانزلی از امکانات و یک ناوشکن این منطقه بازدید خواهند کرد و در ادامه نشستی با امیردریادار دوم عرشه افشین رضایی حداد با حضور اصحاب رسانه خواهند داشت.

این هیئت چینی در نشستی که عصر روز یکشنبه با امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران داشتند که در آن مقرر شد دو کشور همکاری مشترکی در حوزه تعمیرات شناورها، آمادگی برای تبادل اطلاعات درحوزه خلیج عدن و اقیانوس هند و همچنین برگزاری رزمایش امداد و نجات مشترکی با هم داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری نسنیم، هیئت نظامی چینی یاد شده در ادامه سفر و بازدیدهای خویش از مرکز آموزش تکاوری منجیل و دانشگاه افسری نوشهر بازدید خواهند کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18366

به "هیئت نظامی نیروی دریایی چین وارد استان گیلان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت نظامی نیروی دریایی چین وارد استان گیلان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید