واکنش جمهوری خواستار به نطق بایدن: او کشور را دچار دودستگی می نماید

به گزارش بلاگ پو، همزمان با اینکه جمهوری خواستار کوشش می نمایند تا رئیس جمهوری آمریکا را به خاطر اظهاراتش درباره همکاری دو حزبی به عنوان فردی ناآگاه و بی اطلاع جلوه دهند، تیم اسکات، سناتور جمهوری خواه از کارولینای جنوبی وی را به ایجاد تفرقه و دودستگی در کشور متهم کرد.

واکنش جمهوری خواستار به نطق بایدن: او کشور را دچار دودستگی می نماید

به نقل از پایگاه خبری هیل، سناتور تیم اسکات در جریان قرائت واکنش رسمی حزب جمهوری خواه به نخستین سخنرانی جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در جلسه مشترک کنگره گفت: رئیس جمهوری ما مرد خوبی به نظر می رسد. سخنرانی او مملو از حرف های خوب بود. اما رئیس جمهور بایدن نوید یک نوع خاص از رهبری را به شما داده بود. او وعده داده بود تا کشور را متحد کند. اما کشور ما به چیزی بیشتر از حرف های توخالی احتیاج دارد.

وی اضافه کرد: با گذشت 100 روز از زمان روی کار آمدن جو بایدن، اقدامات او و حزبش ما را بیش از پیش دچار تفرقه و دودستگی نموده است.

اسکات برنامه پیشنهادی بایدن برای نوسازی زیرساخت های کشور به ارزش 2.3 تریلیون دلار و همچنین طرح مجزای خانواده های آمریکایی با هزینه ای 1.8 تریلیون دلاری را به باد انتقاد گرفت و پنج بسته مخصوص مقابله با پیامدهای مالی کرونا که سال گذشته با حمایت دو حزبی تصویب شده بودند را با طرح نجات آمریکا به ارزش 1.9 تریلیون دلار که سال جاری با حمایت یک حزب تصویب شد، مقایسه کرد.

وی گفت: کووید 19 کنگره را پنج بار متحد کرد. اما دولت بایدن ما را دچار دودستگی نموده است.

اسکات از سخنرانی خود برای اشاره به مسائلی که در پایگاه حزب خودش آتش افکنده، استفاده کرد و به طرح ترقی خواستار برای گسترش دیوان عالی و اهداف سیاستگذاری متضاد جمهوری خواستار با طرح های واشنگتن یا رویاهای سوسیالیستی از جانب دموکرات ها اشاره نمود.

وی همچنین در صحبت هایش به دستاوردهای دولت قبلی اشاره داشت، از جمله به فراوری واکسن کرونا و اقتصاد. وی تنها یک بار به نام ترامپ اشاره نمود.

اسکات گفت: دولت بایدن جریانی را به ارث برد که قبلا شروع شده بود. ویروس کرونا در حال از بین رفتن است. به لطف دولت دونالد ترامپ، کشور ما به واکسن های امن و موثر دسترسی دارد. به لطف کوشش های دو حزبی سال گذشته، مشاغل در حال جان دریافت هستند.

وی صریحا تاکید نمود: آمریکا یک کشور نژادپرست نیست. من یک آفریقایی-آمریکایی هستم که همواره در انتخابات شرکت نموده ام و از حق رای دادنم استفاده نموده ام.

اگرچه اسکات کوشش کرد تا تضاد و مخالفتی را با دموکرات ها مطرح کند، اما وی کوشش های حزب جمهوری خواه برای دستیابی به یک لایحه دوحزبی اصلاح پلیس را رهبری می نماید.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 47740

به "واکنش جمهوری خواستار به نطق بایدن: او کشور را دچار دودستگی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش جمهوری خواستار به نطق بایدن: او کشور را دچار دودستگی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید