شرایط استقلال باید تغییر کند، مجیدی از شرایط موجود ناراحت است

به گزارش بلاگ پو، محمد نوازی در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به شرایط استقلال برای آغاز لیگ برتر گفت: اتفاقات خوبی در تیم رقم نمی خورد. هر روز خبری منتشر می گردد که شرایط مطلوب نیست. یا سرمربی ناراضی است یا مسئولان در حال استعفا دادن هستند.

شرایط استقلال باید تغییر کند، مجیدی از شرایط موجود ناراحت است

نوازی گفت: متأسفانه تغییرات در سطوح مدیریتی هم پاسخگو نبود. هیچ تغییری صورت نگرفته و احساس می گردد همچنان همان افراد گذشته در حال چرخاندن کارهای باشگاه هستند.

هافبک پیشین استقلال توضیح داد: شرایط استقلال باید تغییر کند. قرار بود بازیکنان جدید به خدمت گرفته شوند اما هنوز این موضوع صورت نگرفته و مجیدی هم بابت این اتفاق بسیار ناراحت است. روزها به سرعت می گذرد ولی هیچ اتفاق و خبر خوبی از باشگاه به بیرون درز پیدا نمی کند.

وی در مورد آینده استقلال هم گفت: با این روندی که باشگاه استقلال در پیش گرفته آینده خوبی برای تیم وجود ندارد. تمرینات به خاطر شرایط آب و هوایی ناقص صورت گرفته و شرایط اقتصادی هم که تعیین است.

هافبک پیشین استقلال در انتها و در مورد نگرانی طرفداران از شرایط موجود استقلال گفت: باید به طرفداران حق داد. آنها نگران تیمشان هستند. استقلال نیم فصل اول را به خوبی سپری کرد اما برای نیم فصل دوم تغییراتی دارد که تعیین نیست می تواند نتیجه بگیرد یا نه.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19311

به "شرایط استقلال باید تغییر کند، مجیدی از شرایط موجود ناراحت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط استقلال باید تغییر کند، مجیدی از شرایط موجود ناراحت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید