وضعیت نامشخص تیم ملی بسکتبال در مسیر جام جهانی!

به گزارش بلاگ پو، اردوی تیم ملی بسکتبال ایران امروز با چند غایب شروع شد و فدراسیون هنوز لیست نفرات دعوت گردیده به اردو را اعلام نکرده است.

وضعیت نامشخص تیم ملی بسکتبال در مسیر جام جهانی!

به گزارش خبرنگاران، وضعیت ناتعیین تیم ملی همچنان ادامه دارد. با اینکه اردوی ملی پوشان از امروز شروع گردیده تا تیم ملی خودش را برای دیدار با فیلیپین و ژاپن در رقابت های انتخابی جام جهانی آماده کند فدراسیون هنوز اسامی نفرات دعوت گردیده به اردو را منتشر ننموده و وضعیت چند بازیکن نیز تعیین نیست.

اردوی تیم ملی امروز با چند غایب شروع گردیده است که حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی و ارسلان کاظمی اصلی ترین غایب ها بوده اند.

البته نیکخواه بهرامی به عنوان نماینده مهرام در جلسه هماهنگی لیگ برتر شرکت نموده است.

با این حال وضعیت تیم ملی اصلا تعیین نیست. در شرایطی که فیبا اعلام نموده سرمربی تیم ملی ژاپن همه ستاره هایش از جمله بازیکن تبعه گردیده و بازیکن دو رگه خود را برای دیدار با ایران فراخوانده شایعه گردیده که حامد حدادی در دو بازی پیش رو تیم ملی را همراهی نمی کند چرا که به دلیل پارگی در کشاله ران احتیاج به استراحت دارد. البته او هنوز درباره تصمیمش صحبتی ننموده است.

صمد نیکخواه بهرامی هم که از یک تیم آمریکایی پیشنهاد دارد و به احتمال زیاد بعد از بازی با فیلیپین به آمریکا می رود و در دیدار با ژاپن همراه ملی پوشان نخواهد بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1389

به "وضعیت نامشخص تیم ملی بسکتبال در مسیر جام جهانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضعیت نامشخص تیم ملی بسکتبال در مسیر جام جهانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید