وقتی خانم بازیگر معروف 16 ساعت گرسنگی می کشد!، عکس

به گزارش بلاگ پو، بازیگر معروف هالیوود، مطالبی را درباره رژیم خود عنوان نمود، که باعث تعجب مخاطبان شد.

وقتی خانم بازیگر معروف 16 ساعت گرسنگی می کشد!، عکس

انتخاب: جنیفر آنیستون بازیگر سرشناس هالیوود که این روزها به علت حضور در فضای مجازی و شبکه اجتماعی اینستاگرام به شدت مورد توجه واقع شده است، اعلام نموده که برای لاغری از یک رژیم عجیب تبعیت می نماید که 16 ساعت پیاپی گرسنگی در پی دارد.

جنیفر انیستون همیشه به علت رژیم های غذایی و کوشش خود برای حفظ وزن ایده آل مشهور است اما به نظر می رسد او از روشی بسیار طاقت فرسا برای رسیدن به این وزن و اندام ایده آل استفاده می نماید.

به گزارش انتخاب، این بازیگر 50 ساله به رادیو تایمز گفت: من روزه های متناوبی دارم. برای مثال 16 ساعت کامل هیچ چیز نمی خورم یا ساعت ها غذای جامد نمیخورم. این رژیم های عادی من است که باعث می شوند سالم و سلامت باشم. روش دیگر من استفاده متناوب از ورزش دوچرخه سواری است. من همیشه در کوششم با دوچرخه سواری وزن خود را کاهش دهم و این روش را هرگز ترک نمیکنم. روش دیگر محبوب انیستون رژیم های چند روز پشت سر هم است.

آنیستون ادامه می دهد: من پس از وعده صبحانه تا شب هیچ چیز نمیخورم. از آنجایی که آنیستون معمولاً تا ساعت 8:30 یا 9 صبح از خواب بیدار نمی گردد گاهی حتی صبحانه هم نمی خورد. روزه های متناوب طی چند سال گذشته روندی فزاینده ای داشته و بسیاری از افراد برای کاهش وزن یا افزایش سطح سلامتی خود از این روش استفاده می نمایند. مطالعات نشان داده اند که روزه ها می توانند به کاهش وزن یاری کند، همچنین باعث بهبود متابولیسم، افزایش سطح حافظه و حتی بهبود خلق و خو گردد.

البته سبک تغذیه جنیفر آنیستون نمی تواند برای همه افراد مناسب باشد چرا که بسیاری از افراد با این رژیم دچار ضعف شدید می شوند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14336

به "وقتی خانم بازیگر معروف 16 ساعت گرسنگی می کشد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی خانم بازیگر معروف 16 ساعت گرسنگی می کشد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید