ویسی: جو ورزشگاه شهید وطنی مثل ورزشگاه های اروپایی است

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر معتقد است استادیوم خانگی نساجی جو خیلی خوبی دارد اما تیمش با وجود تازه لیگ فزونی شدن، تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت.

ویسی: جو ورزشگاه شهید وطنی مثل ورزشگاه های اروپایی است

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی در هفته چهارم اظهار کرد: بازی سخت و مهمی داریم. نساجی تیم خوبی نشان داده و مقابل طرفدارانش بازی ویژه ای انجام می دهد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط بدی که داریم، امیدوارم در دیدار با نساجی با دست پر به بوشهر برگردیم.

ویسی درباره طرفداران نساجی گفت: تیم ما این جو را دیده است و تماشاگر پرشور دارد. من قبلا به مازنداران آمده ام و جو این استادیوم را می توان به استادیوم های اروپایی تشبیه کرد. البته با نهایت احترام به طرفداران نساجی، ما به جو استادیوم کاری نداریم و کار خود را انجام می دهیم. امیدوارم این جو اثر منفی روی تیم ما نگذارد. ما تیم نوپای لیگ رجحان هستیم اما این جو را دیده ایم و اتفاق جدیدی نیست.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: تاخیر در بازی ها اتفاق خوبی نبود اما برنامه خوبی تا انتها فصل داده اند. اشتباه داوری در همه بازی ها است و تا این جا هم اشتباهاتی به ضرر ما بوده است. از داوران جوان می خواهم بیشتر دقت نمایند و از کمیته داوران هم بابت این چینش خوب تشکر می کنم. تیم انتهای جدولی فرقی با بالای جدولی ندارد و جنگ تاکتیکی آن ها در زمین است. لیگ ما لیگ پویایی است و امیدوارم لیگ بتواند از این حجم از مربیان خوب استفاده کند.

او در انتها درباره توپ های لیگ رجحان توضیح داد: توپ هایی که به ما دادند خوب نیست. توپ تمرین دیروز ما بیضی شده بود و نخ هایش جدا شده بود. ما با کسی دشمنی نداریم و دوست داریم کیفیت بازی بالا برود. باید توپ های خوب بیاورند زیرا لیگ ما حرفه ای است و تیم های ما در مسابقات بین المللی حضور دارند و باید با بهترین امکانات تمرین نمایند. امیدوارم توپ ها را آنالیز نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11945

به "ویسی: جو ورزشگاه شهید وطنی مثل ورزشگاه های اروپایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی: جو ورزشگاه شهید وطنی مثل ورزشگاه های اروپایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید