پاسخگویی به بیش از 60 مورد مطالبه مردمی در دانشگاه هرمزگان

به گزارش بلاگ پو، همزمان با چهاردهمین سفر استانی رئیس جمهوری، معاون اداری اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم برای پاسخگویی به مطالبات مردمی به استان هرمزگان سفر کرد و به بیش از 60 مطالبه مردمی پاسخ گفت.

پاسخگویی به بیش از 60 مورد مطالبه مردمی در دانشگاه هرمزگان

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، علی خطیبی، نماینده وزیر علوم در دانشگاه هرمزگان با استقرار در محل مجتمع آموزشی و پژوهشی بصیرت دانشگاه هرمزگان، به مطالبات، سوالات، تقاضاها و مسائل مراجعین در حوزه مسائل آموزش عالی که با اطلاع رسانی قبلی به وسیله سامانه 111 ثبت شده بود، پاسخ داد.

وی در حاشیه این سفر یک روزه، با همراهی مدیران و مسئولان دانشگاهی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام این دانشگاه، از خوابگاه ها٬ سالن غذا خوری تازه و پردیس دانشگاه هرمزگان نیز بازدید نموده و از نزدیک در جریان مسائل و مسائل آنان نهاده شد.

معاون اداری اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم با تاکید بر اینکه ارائه خدمات رفاهی باکیفیت و مطلوب به دانشجویان باعث افزایش کیفیت آموزش خواهد شد٬ پژوهش را رمز توسعه دانشگاه ها مطرح نمود و اضافه کرد: باید سعی گردد تا علم و دانش تبدیل به ثروت و محصول گردد و این مهم قطعاْ استقلال اقتصادی دانشگاه ها را در پی خواهد داشت.

دکتر خطیبی با بیان اینکه در دوره تازه تمام کوشش مدیران و مسئولان وزارت علوم توجه به مسائل کلان آموزش عالی است؛ گفت: باید با همدلی و هم افزایی بتوانیم با بهره مندی از توان و ظرفیت فوق العاده ای که در بدنه دانشگاهی (اعضای هیات علمی و یاوران علمی) وجود دارد گام به گام در راستای مرتفع کردن مسائل حرکت کنیم.

وی رمز موفقیت دانشگاهیان را اتکا به علم و دانش و اعتماد به توان جوانان مطرح نمود و گفت: اعتقاد دارم اگر این دانش همراه با بهره گیری از تجارب بزرگان و گذشتگان باشد نتایج پرباری خواهد داشت.

شایان ذکر است در محل استقرار میز خدمت وزارت علوم در استان هرمزگان٬ دکتر محمد صادقی سرپرست دانشگاه هرمزگان و معاونین این دانشگاه نیز ایشان را همراهی نمودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 60781

به "پاسخگویی به بیش از 60 مورد مطالبه مردمی در دانشگاه هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخگویی به بیش از 60 مورد مطالبه مردمی در دانشگاه هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید