خاتمه ماراتن گنج زاده و پورشیب؛ سجاد المپیکی شد

به گزارش بلاگ پو، پس از ماراتنی طولانی و تمام ایرانی میان گنج زاده و پورشیب، سهمیه المپیک توکیو در وزن 75+ کیلوگرم به نام گنج زاده صادر شد.

خاتمه ماراتن گنج زاده و پورشیب؛ سجاد المپیکی شد

به گزارش خبرنگاران، روز نخست رقابت های کاراته قهرمانی اروپا، امروز (چهارشنبه-29 اردیبهشت ماه) در کرواسی برگزار گردید و اوگور آکتاش با صعود به ملاقات نهایی وزن 84- کیلوگرم ضمن تثبیت صدرنشینی خود در رنکینگ این وزن، باعث المپیکی شدن سجاد گنج زاده شد.

آکتاش تا پیش از این مسابقات با 10942.5 امتیاز در رنکینگ وزن ترکیب 75+ کیلوگرم (ترکیبی وزن های منفی و مثبت 84) در صدر قرار داشت، اما با آغاز مسابقات و کسر 990 امتیاز قهرمانی اروپا دوره گذشته از مجموع امتیازاتش با 9952.5 امتیاز پایین تر از پورشیب در رتبه دوم رنکینگ نهاده شد.

کاراته کا ترکیه ای در رقابت های امروز با شکست نمایندگان لتونی، لیتوانی، اسلواکی و کرواسی به ملاقات نهایی صعود و پیش از برگزاری ملاقات فینال مجدد 750 امتیاز به مجموع امتیازاتش افزود تا با 10702.5 امتیاز به صدر جدول رنکینگ صعود کند و باعث المپیکی شدن گنج زاده در رقابت تمام ایرانی با ذبیح الله پورشیب گردد.

در رنکینگ حال حاضر وزن 75+ کیلوگرم المپیک، پورشیب با 10215 امتیاز بالاتر از سجاد گنج زاده با 9187.5 امتیاز قرار گرفته است، اما با توجه به اینکه گنج زاده در رنکینگ وزن 84+ کیلوگرم صدرنشین است و پورشیب در رنکینگ وزن 84- کیلوگرم در صندلی دوم قرار گرفته است، سجاد المپیکی شد.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 48973

به "خاتمه ماراتن گنج زاده و پورشیب؛ سجاد المپیکی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه ماراتن گنج زاده و پورشیب؛ سجاد المپیکی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید