انتها مسابقات روز دوم بدون مدال برای ایران

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: تیم ملی تکواندو ایران در انتها روز دوم مسابقات گرند پریکس چین بدون کسب مدال به کار خود انتها دادند.

انتها مسابقات روز دوم بدون مدال برای ایران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، اولین دوره مسابقات گرندپریکس در سال 2014 از روز گذشته، به مدت 3 روز و به میزبانی سوژو چین شروع شده است. این رقابت ها در کلاس G4 برگزار می گردد و 236 تکواندوکار رنکینگ دار المپیکی از 57 کشور برای افزایش امتیازات شان در راستای کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل مبارزه می نمایند.

امروز (شنبه) و در دومین روز این رقابت ها، تنها نماینده ایران در وزن اول المپیکی ابتدا با قرعه استراحت رو برو شد و سپس به مصاف لوکاس گازمان دارنده مدال برنز المپیک جوانان در سال 2010 از آرژانتین رفت و در راند طلایی نتیجه را واگذار کرد.

فرزاد عبداللهی نماینده ایران در وزن 80- کیلوگرم کشورمان در گام نخست مقابل لینگ لانگ چین از کشور میزبان با نتیجه 10 بر 8 پیروز شد و در مرحله دوم رو در روی رنه لیزاراگا از مکزیک نهاده شد و مقابل این تکواندوکار مکزیکی که عنوان نایب قهرمانی دنیا در سال 2013 را در اختیار دارد و نفر ششم رنکینگ المپیکی وزن سوم است با نتیجه 8 بر 6 شکست خورد.

همچنین مسعود حجی زواره دیگر تکواندوکار وزن 80- کیلوگرم کشورمان در اولین مبارزه با هنریکه مورا از برزیل مبارزه کرد و با نتیجه 3 بر 2 به فزونی رسید اما در مرحله دوم و در راند طلایی، نتیجه را به آرون کوک از جزایر مان واگذار کرد. این تکواندوکار انگلیسی که قبل از المپیک 2012 تغییر تابعیت داد بازیکن نفر سوم رنکینگ دنیای است و طلای جوانان دنیا و مسابقات قهرمانی اروپا را در اختیار دارد.

فردا (یک شنبه) و در آخرین روز این مسابقات محمد باقری معتمد و بهنام اسبقی رو در روی حریفان شان قرار می گیرند تا پرونده اولین دوره مسابقات گرندپریکس بسته گردد. بهنام اسبقی نفر اول رنکینگ دنیا و ششم المپیک، ابتدا باید با هوئین چائولی از ویتنام مبارزه کند و در صورت پیروزی باید منتظر برنده دیدار تونس و انگلیس باشد. محمد باقری معتمد، دارنده مدال نقره المپیک 2012 ابتدا با لوییس کولون از پورتوریکو دیدار خواهد نمود و در مرحله دوم باید با برنده چین و چین تایپه مبارزه کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14598

به "انتها مسابقات روز دوم بدون مدال برای ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها مسابقات روز دوم بدون مدال برای ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید