پرسپولیسی ها گول اخبار را نخورند، الهلال حذف نمی گردد!

به گزارش بلاگ پو، پایگاه خبری سعودی اسپورت عربستان در واکنش به اخبار منتشر شده در خصوص احتمال خروج الهلال از لیگ قهرمانان آسیا این شایعه را بی اساس توصیف کرد.

پرسپولیسی ها گول اخبار را نخورند، الهلال حذف نمی گردد!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در گزارش پایگاه خبری سعودی اسپورت آمده است: اخباری در مورد احتمال کنار گذاشتن الهلال از رقابت های فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا منتشر شده در حالی که الهلال با شکست استقلال ایران به مرحله یک چهارم نهایی و جمع 8 تیم پایانی مسابقات راه یافته و برای ملاقات با پرسپولیس در این مرحله آماده می گردد که در ماه اکتبر به میزبانی ریاض برگزار خواهد شد.

روز گذشته نیکولو شیرا خبرنگار ایتالیایی مدعی شد فدراسیون جهانی فوتبال با همکاری فدراسیون فوتبال عربستان در حال تحقیق پیرامون پرونده قرارداد سباستین جووینکوی ایتالیایی و مجازات الهلال در این پرونده است. وی حتی مدعی شد این مجازات می تواند منجر به محرومیت الهلال از حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در دوره جاری گردد.

سلطان العوده از چهره های نزدیک به باشگاه الهلال با تمسخر این ادعا در صفحه شخصی خودش نوشت:

سعودی اسپورت در ادامه می نویسد: جووینکو تابستان جای با فسخ دوطرفه و روضایت دوجانبه بعلاوه دریافت حدود 5 میلیون ریال سعودی از الهلال جدا شد در حالی که این باشگاه مجبور بود برای جذب ماتیوس پریرای برزیلی از وست بروموویچ لیست بازیکنان خارجی خودش را خالی کند.

یک ادعای بی اساس، هیچ شکایتی از جانب بازیکن منجر به کنار گذشتن تیم از مسابقات باشگاهی قاره ای نمی گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 54518

به "پرسپولیسی ها گول اخبار را نخورند، الهلال حذف نمی گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیسی ها گول اخبار را نخورند، الهلال حذف نمی گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید