پرنده نظارتی سبک برای کاربردهای امنیتی ساخته شد

به گزارش بلاگ پو، حامد بیگدلی یکی از اعضای طراحی پرنده نظارتی سبک مجهز به دوربین های حرارتی در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: ما در این شرکت دانش بنیان پیروز به طراحی سه نوع پرنده شدیم که دارای دوربین های حرارتی نیز هستند.

پرنده نظارتی سبک برای کاربردهای امنیتی ساخته شد

وی با اشاره به پرنده های طراحی شده گفت: پرنده نظارتی سبک مجهز به دوربین حرارتی مداومت پروازی 60 دقیقه است که به وسیبه دوربین حرارتی تصاویر را ثبت و ضبط می کند.

بیگدلی با بیان اینکه این دوربین حرارتی دارای وزنی برابر با 480 گرم است خاطر نشان کرد: از این پرنده مجهز به دوربین حرارتی می توان برای نقشه برداری و حفاظت پیرامونی بهره برد؛ همچنین این پرنده مجهز به کیمبال سه محوره است.

وی با بیان اینکه این پرنده کوچک و قابل حمل است، ادامه داد: ساختار این پرنده تمام کامپوزیت و ماژولار است.

بیگدلی با تاکید بر اینکه ساخت دوربین و طراحی کل سامانه به صورت کامل بومی سازی شده و در کشور تولید می شود، بیان کرد: این محصول قابل استفاده در بسیاری ارگان هاست.

وی اضافه نمود: از این دوربین می توان در بحث جنگلبانی محیط، منابع طبیعی، شرایط بحرانی بهره برد.

بیگدلی خاطر نشان کرد: مداومت پروازی این پرنده یک ساعت است که در بین مولتی روترها خیلی بالاست.

این محقق اضافه نمود: قرار است از این پرنده مجهز به دوربین در ارگان های مختلف استفاده شود؛ نیروی انتظامی و ارگانهای مربوط به امنیت مخاطبان این محصول به شمار می فرایند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16622

به "پرنده نظارتی سبک برای کاربردهای امنیتی ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرنده نظارتی سبک برای کاربردهای امنیتی ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید