پروازهای مشهد به باکو تا اطلاع ثانوی انجام نمی گردد

به گزارش بلاگ پو، دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی گفت: پروازهای مشهد به باکو تا اطلاع ثانوی انجام نمی گردد.

پروازهای مشهد به باکو تا اطلاع ثانوی انجام نمی گردد

مجید فرقانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس گفت: هواپیمایی ماهان جهت پروازی مشهد به دهل نو را هفته ای یک بار در نظر گرفته که نخستین پرواز آن در هفته گذشته صورت گرفته است.

وی بیان نمود: این پرواز در هفته یک بار صورت گرفته که حدود 200 نفر ظرفیت دارد و هدف اصلی آن تسهیل سفر به هند برای مسافران خراسان رضوی است زیرا هند یکی از مقاصد اصلی بوده که گردشگران خراسان رضوی برای خود انتخاب می نمایند.

دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی ادامه داد: سابق بر این گردشگران خراسان رضوی که قصد سفر به هند را داشتند باید از پروازهای دیگر و با استفاده از مقاصد ترانزیتی اقدام به سفر می کردند که هم اکنون این فرایند تسهیل شده است.

فرقانی تأکید کرد: همچنین تسهیلاتی برای صدور ویزا به هند از مشهد در نظر گرفته شده که می تواند زمان صدور آن را کاهش داده و احتیاج به رفت و آمد به سفارت را برای مسافران کاهش دهد.

وی با اشاره به برگزار شدن پرواز مشهد به باکو، گفت: فعلا این پرواز به علت سرد شدن هوا و خاتمه یافتن فصل سفر به آذربایجان لغو شده و تا اواخر سال این فرایند ادامه دارد تا اینکه مجددا تقاضا برای سفر به این کشور به وجود بیاید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: تسنیم
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20235

به "پروازهای مشهد به باکو تا اطلاع ثانوی انجام نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای مشهد به باکو تا اطلاع ثانوی انجام نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید