پرونده ناکامی کشتی آزاد با سه مدال برنز بسته شد، بدون طلا و نقره!

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، آخرین روز از رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی دنیا روز سه شنبه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می گردد و این در حالیست که تیم ایران با مدال برنز امشب علیرضا کریمی و دو برنز شب گذشته حسن یزدانی و پرویز هادی به کار خود سرانجام داد.

پرونده ناکامی کشتی آزاد با سه مدال برنز بسته شد، بدون طلا و نقره!

پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی دنیا فردا نیز برای بسیاری از کشورهای مدعی در جریان است اما با توجه به حذف یونس امامی در وزن 70 کیلوگرم و مجتبی گلیج در وزن 97 کیلوگرم، ایران سه شنبه شب نماینده ای نخواهد داشت.

ضمن اینکه هنوز صندلی تیم ایران در جدول رده بندی تعیین نیست و رده بندی نهایی سه شنبه شب با خاتمه پیکارها اعلام می گردد.

نتایج کشتی گیران کشورمان در خاتمه مسابقات چهار وزن دوم به توضیح زیر است: در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در دور اول مقابل باخبایار اردنبات دارنده مدال برنز دنیا و طلای بازی های آسیایی از مغولستان با نتیجه 6 بر یک به پیروزی رسید وی در دور دوم مقابل ولادیسلاو آندریف دارنده مدال برنز دنیا و اروپا از بلاروس با نتیجه 5 بر 5 باخت و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف ژاپنی، اطری از دور رقابت ها کنار رفت و یازدهم شد.

در وزن 65 کیلوگرم امیرحسین مقصودی در دور نخست مقابل ولادمیر خینچیگاشویلی قهرمان دنیا و المپیک از گرجستان با نتیجه 7 بر 3 شکست خورد و با توجه به شکست خنچیگاشویلی مقابل کشتی گیر روس، مقصودی حذف و بیستم شد.

در وزن 79 کیلوگرم عزت اله اکبری در دور اول جانی بور دارنده مدال نقره زیر 23 سال اروپا از فرانسه را با نتیجه 10 بر 2 مغلوب کرد وی در دور دوم مقابل سوسوکه تاکاتانی دارنده مدال نقره دنیا از ژاپن با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. اکبری در این مرحله مقابل گریگور گریگوریان از ارمنستان با نتیجه 7 بر 4 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این دیدار مقابل جبرئیل حسن اف دارنده مدال برنز المپیک و دنیا از آذربایجان با نتیجه 3 بر 3 باخت و راهی دیدار رده بندی شد. اکبری در دیدار رده بندی مقابل علی شعبان اف دارنده مدال برنز دنیا از کشور بلاروس در یک کشتی نزدیک با نتیجه 8 بر 8 باخت و پنجم شد.

در وزن 92 کیلوگرم علیرضا کریمی در دور نخست ریکاردو بائز از آرژانتین را با نتیجه 13 بر صفر شکست داد وی در دور دوم مقابل شریف شریف اف دارنده مدال طلای المپیک و دنیا از آذربایجان با نتیجه 7 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. کریمی در این مرحله باتیربک چاکالوف از روسیه را با نتیجه 12 بر یک مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 5 بر 2 مغلوب جی دن کاکس دارنده مدال برنز المپیک و دنیا از آمریکا شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار مقابل داتو مارساگیشویی دارنده مدال برنز المپیک از کشور گرجستان با نتیجه 12 بر یک پیروز شد و به مدال برنز دست یافت.

رده بندی انفرادی چهار وزن دوم به توضیح زیر است:

57 کیلوگرم: 1- زائور اوگویف (روسیه) 2- نورسلیم سانایف (قزاقستان) 3- یوکی تاکاهاشی (ژاپن) و سلیمان آتلی (ترکیه) ... 11- رضا اطری (ایران) 65 کیلوگرم: 1- توکوتو اتوگورو (ژاپن) 2- باجرانگ (هند) 3- احمد چاکایف (روسیه) و الخاندرو توبیر والدز (کوبا) ... 20- امیرحسین مقصودی (ایران) 79 کیلوگرم: 1- کایل داک (آمریکا) 2- جبرئیل حسن اف (آذربایجان) 3- احمد گادجی ماگمدوف (روسیه) و علی شعبان اف (بلاروس) 5- عزت اله اکبری (ایران) 92 کیلوگرم: 1- جی دن کاکس (آمریکا) 2- ایوان یانکوفسکی (بلاروس) 3- علیرضا کریمی (ایران) و آتسوشی ماتسوموتو (ژاپن)

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2353

به "پرونده ناکامی کشتی آزاد با سه مدال برنز بسته شد، بدون طلا و نقره!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده ناکامی کشتی آزاد با سه مدال برنز بسته شد، بدون طلا و نقره!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید