پنل های OLED ال جی G8 ThinQ صدایی با کیفیت بالا ارائه می دهند

به گزارش بلاگ پو، خبرهای منتشر شده از کمپانی ال جی نشان می دهند که پنل های OLED بکار گرفته شده برای گوشی G8 ThinQ قرار است صدایی با کیفیت بالا ارائه دهند.

پنل های OLED ال جی G8 ThinQ صدایی با کیفیت بالا ارائه می دهند

به گزارش خبرنگار ، شرکت ال جی به تازگی گزارش داده که پرچمدار بعدی این شرکت یعنی G8 ThinQ مجهز به قابلیتی جدید به نام OLED صدا کریستالی (CSO) خواهد بود. این کلمه مخفف Crystal Sound OLED است. با استفاده از این تکنولوژی، پنل OLED روی گوشی هوشمند لرزشی خواهد داشت تا صدایی باکیفیت فراوری کند. با استفاده از کل صفحه نمایش، صداها واضح تر و صدای موسیقی بهتر خواهد بود. CSO توسط مهندسان شرکت ال جی به عنوان راهی اختراع شده تا مشتریان این شرکت تجربه کیفیت صدای بهتری در هنگام استریم ویدئو، موسیقی و بازی هایی را داشته باشند که با استفاده از گوشی هوشمند خود بازی می نمایند.

زمانی که کاربران G8 ThinQ صدا را در حالت اسپیکر تلفن قرار می دهند، صدا به وسیله اسپیکرهای پایین دستگاه با بیس قابل توجهی پخش می گردد و صدا می تواند در حالت استریو با استفاده از اسپیکرهای پایین و بالای این گوشی هوشمند باکیفیت پخش گردد. این در صورتی اتفاق می افتد که بالای این گوشی به هیچ اسپیکری احتیاج نیست. ال جی اعلام نموده Crystal Sound OLED باعث می گردد G8 ThinQ ظاهری زیبا و ساده داشته باشد.

از دیگر قابلیت های صوتی پرچمدار بعدی ال جی می توان به صدای محیطی سه بعدی DTS:X 3D اشاره نمود. این قابلیت باعث می گردد G8 ThinQ به عنون اولین گوشی ال جی با سیستم 7.1 کاناله چه با استفاده از هندزفری و چه بدون استفاده از هندزفری به حساب آید. این فناوری صدا را به لطف داک Hi-Fi Quad با کیفیت بسیار مناسبی پخش می نماید و Master Quality Authenticated به کاربران این امکان را می دهد تا بدون محدودیت دیتای خود را به صورت استریم پخش نمایند. فناوری اسپیکر Boombox که برای اولین بار روی G7 ThinQ استفاده شده بود برای G8 هم در نظر گرفته شده تا از مزایای فضای رزونانس درون گوشی بیشتر استفاده گردد. این مسئله باعث می گردد صدا با بیس بهتر و حجم بیشتری شنیده گردد. قرار دادن ای گوشی باعث می گردد تا صدا به وسیله لرزش بلندتر هم شنیده گردد.

رندرهای فاش شده از این گوشی نشان می دهند که G8 ThinQ دارای یک اسکنر اثر انگشت روی پنل پشتی خود خواهد بود و دارای یک نمایشگر 6.1 اینچی با رزولوشن +QHD خواهد بود. انتظار می رود گه ال جی برای پرچمدار بعدی خود پردازنده جدید شرکت کوآلکام، Snapdragon 855 را در نظر گرفته باشد و حداقل حافظه رمی که این دستگاه دارد، 6 گیگابایت خواهد بود و حافظه داخلی آن هم 128 گیگابایت اعلام شده است. یک باتری 3400 میلی آمپر ساعتی هم وظیفه برق رسانی به پرچمدار جدید ال جی را خواهد داشت. گفته می گردد این گوشی قرار است با اندروید پای به صورت پیش فرض فراوری گردد. قابلیت دیگری هم که این گوشی دارد این است که توانایی دارد به مدت 30 دقیقه زیر آب کار کند.

لازم به ذکر است، ال جی G8 ThinQ قرار است از فناوری TOF برای اسکن سه بعدی چهره کاربر خود استفاده کند. این فناوری باعث خواهد شد نا تصاویر دقیق تر برای تشخیص چهره کاربران در عکس ها به جا گذاشته گردد. پیش بینی می گردد که این گوشی پس از معرفی در 24 فوریه (5 اسفند) با قیمت یک هزار و 199 دلار به فروش برسد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4665

به "پنل های OLED ال جی G8 ThinQ صدایی با کیفیت بالا ارائه می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنل های OLED ال جی G8 ThinQ صدایی با کیفیت بالا ارائه می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید