کدام بازی های پلی استیشن 4 بیشتر از همه تمام شده اند؟

به گزارش بلاگ پو، وب سایت UnGeek لیست درصد تمام شدن برخی از بازی های پلی استیشن 4 توسط بازیکنان را منتشر کرد. می توانیم از این لیست به اطلاعات جالبی دست پیدا کنیم.

کدام بازی های پلی استیشن 4 بیشتر از همه تمام شده اند؟

تقریبا تمام بازی ها هنگام تمام شدن، یک اچیومنت به بازی کننده اهدا می کنند. سونی اجازه می دهد درصد افرادی که دستاوردهای بازی های پلی استیشن که تروفی نام دارند را ببینیم. بر اساس این درصد می توانیم بفهمیم چه بازی هایی بیشتر از بقیه و با چه درصدی تمام شده اند.

آمار به دست آمده از تروفی ها برای کسب اطلاعات درباره درصد اتمام بازی ها کاملا دقیق نیست؛ زیرا برخی از بازی ها برای هر درجه سختی یک دستاورد جداگانه دارند و برخی از بازی هایی که چند پایان دارند برای هر پایان خود یک دستاورد جداگانه در نظر می گیرند. با وجود این که این آمار قطعی نیست ولی باز هم می توانیم از روی این اطلاعات نکاتی را بفهمیم.

لیست منتخب ما از قرار زیر است.

  • The Last of Us Part II - 58%
  • Final Fantasy VII Remake - 53.3%
  • God of War - 51.8%
  • Marvels Spider-Man - 50.7%
  • Uncharted: The Lost Legacy - 50.3%
  • Detroit: Become Human - 49%
  • Ghost of Tsushima - 38.2%
  • Horizon Zero Dawn - 34.5%
  • Days Gone - 34%
  • Death Stranding - 29.3%
  • Red Dead Redemption II - 28.6%

اولین نکته ای که می توانیم به وضوح ببینیم این است که بسیاری از بازیکن ها بازی های خود را تمام نمی کنند. با نگاه بعدی می بینیم به طور میانگین درصد اتمام بازی های خطی به شکل چشم گیری از بازی های جهان باز بهتر است. اگر بازی اسپایدر من را در نظر نگیریم، تمام بازی های خطی این لیست درصد اتمام بالاتری از بازی های جهان باز دارند.

از دید بسیاری از افراد اگر یک بازی بتواند کاری کند که بیشتر از پنجاه درصد بازیکن هایی که بازی را خریداری کرده اند بازی را به اتمام برسانند، آن بازی توانسته به پیروزیت برسد.

گویا مدت زمان به پایان رساندن بازی ها با درصد اتمام شان رابطه عکس دارد. برای مثال بازی رد دد ریدمشن 2 که یکی از طولانی و پرمحتواترین بازی های این نسل محسوب می شود، پایین ترین درصد اتمام را میان بازی های این لیست دارد.

از دیگر نکات جالب این لیست، درصد بالای اتمام بازی اسپایدرمن با توجه به حجم محتوایی نسبتا بالای این اثر است. اسپایدرمن دو سال پیش عرضه شد و توانست از هر نظر پیروز شود و ستایش های زیادی را دریافت کند. این درصد اتمام بالا از محبوبیت بازی های قهرمانی و صدالبته کیفیت بالای این بازی برای ما می گوید.

بالاترین درصد اتمامی که در این لیست می بینیم مربوط است به قسمت دوم بازی آخرین ما که حدود سه ماه پیش عرضه شد. قسمت دوم آخرین با توجه به شگفت انگیز بودن قسمت اول آن که سال 2013 ساخته شد انتظارات بالایی را یدک می کشید. به جنجال سر پایان بندی بازی کاری نداریم که حسابی داد طرفداران بازی را در آورد؛ از این درصد اتمام به خوبی می توانیم به تبحر استودیوی ناتی داگ در میخ کوب کردن بازیکن ها پای بازی هایشان پی ببریم.

نسل هشتم کنسول ها با بازی گاست او سوشیما که اتفاقا در این لیست هم هست و درصد اتمام بدی هم ندارد، آخرین نفس خود را کشید. کنسول های نسل نهم که در مقایسه با نسل های قبلی در انتظار آغاز ضعیف تری هستند در ماه های آینده عرضه می شوند. این لیست را می توانیم به عنوان یک جمع بندی برای برخی از بهترین بازی ها پلی استیشن 4 که یکی از پیروز ترین کنسول های تاریخ است حساب کنیم و کم کم به پیشواز کنسول های نسل نهم برویم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33778

به "کدام بازی های پلی استیشن 4 بیشتر از همه تمام شده اند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام بازی های پلی استیشن 4 بیشتر از همه تمام شده اند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید