کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه، ایران با کسب 3 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز سوم شد

به گزارش بلاگ پو، تیم منتخب کشتی فرنگی ایران با کسب سه مدال طلا، دو نقره و دو برنز و اسم سومی به کار خود در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه سرانجام داد.

کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه، ایران با کسب 3 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز سوم شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه روزهای بیست وهشتم تا سی ام خرداد ماه در شهر استانبول ترکیه برگزار گردید که در انتها تیم 15 نفره ایران که در هشت وزن شرکت نموده بودند، به وسیله سجاد عباس پور، محمدرضا مختاری و رامین طاهری در اوزان 55، 72 و 87 کیلوگرم به مدال طلا، پویا دادمرز و حسین اسدی در اوزان 55 و 67 کیلوگرم به مدال نقره و میثم دلخانی و امین کاویانی نژاد در اوزان 63 و 72 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در رده بندی تیمی هم تیم ایران پس از تیم های روسیه و ترکیه در صندلی سوم ایستاد.

نتایج کشتی گیران کشورمان در این رقابت ها به توضیح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم، رقابت ها به صورت دوره ای و در دو گروه سه نفره برگزار گردید که سجاد عباس پور در دور اول ودرینکوف از روسیه را مغلوب کرد و با توجه به حاضر نشدن رجب از ترکیه، در ملاقات دوم هم پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. پویا دادمرز هم مقابل گریگوروف از بلغارستان و کلیچ از ترکیه به فزونی رسید و به مرحله نیمه نهایی رفت. دو کشتی گیر کشورمان در مرحله نیمه نهایی هم مقابل رقبای خود به فزونی دست یافتند و راهی فینال شدند. عباس پور در ملاقات فینال با نتیجه 3 - 3 به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت. دادمرز هم صاحب مدال نقره شد.

براساس این گزارش، در وزن 60 کیلوگرم، مهرداد مردانی در دور نخست مقابل سرگئی امیلین از روسیه به پیروزی رسید و در دور دوم هم امید آرامی دیگر نماینده کشورمان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل شارشنبیکوف از قرقیزستان مغلوب شد و به ملاقات رده بندی رفت. مردانی در این ملاقات مقابل سلطان گالی از قزاقستان با نتیجه 9 بر 3 مغلوب شد و پنجم شد. امید آرامی هم از دور رقابت ها کنار رفت.

بعلاوه در وزن 63 کیلوگرم، میثم دلخانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم سلیمان اف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل مهمت جکر از ترکیه مغلوب و راهی ملاقات رده بندی شد. دلخانی در ملاقات رده بندی مقابل دیگر حریف ترک به فزونی دست یافت و صاحب مدال برنز شد. محمد نوربخش دیگر نماینده کشورمان در دور نخست به مصاف آسخات محمدعلی اف از قزاقستان به پیروزی رسید، اما در کشتی دوم با نتیجه 10 بر 9 مغلوب حریف ترک خود شد و با توجه به شکست این حریف، از دور رقابت ها کنار رفت.

حسین اسدی در وزن 67 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل حریفی از کشور بلغارستان به پیروزی دست یافت. وی در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 8 بر صفر کشتی گیری از کشور ترکیه را مغلوب کرد و به ملاقات فینال رسید. اسدی در ملاقات انتهای در یک کشتی نزدیک و با نتیجه یک - یک مغلوب سورکوف از روسیه شد و به مدال نقره رسید. محمد الیاسی هم مقابل کشتی گیری از کشور ترکیه مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 72 کیلوگرم، محمدرضا مختاری در دور نخست اوزیل از کشور ترکیه را مغلوب کرد. در همین وزن امین کاویانی نژاد مقابل دیمیتروف از بلغارستان به پیروزی دست یافت. دو نماینده کشورمان در دور بعد به مصاف هم رفتند که مختاری با نتیجه 2 بر یک مقابل کاویانی نژاد به پیروزی دست یافت و به مرحله نیمه نهایی رفت. او در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر حریفی از کشور روسیه را مغلوب کرد و به ملاقات فینال راه یافت. مختاری در ملاقات انتهای با نتیجه 8 بر صفر مورات داق از کشور ترکیه را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت. کاویانی نژاد هم با توجه به حاضر نشدن حریفش در گروه شانس مجدد به ملاقات رده بندی رفت و در این ملاقات هم با نتیجه 5 بر 3 از سد حریف روس خود گذشت و صاحب مدال برنز شد.

پرهام قنبری در وزن 77 کیلوگرم در دور نخست مقابل کشتی گیر اوکراینی مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، از دور رقابت ها کنار رفت. در وزن 82 کیلوگرم، در پایین جدول محمد ناقوسی در دور اول مقابل یونس اف از روسیه مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در ملاقات فینال به ملاقات رده بندی رفت، اما در این ملاقات هم با نتیجه 3 بر یک به حریف ترکیه ای باخت و پنجم شد. رسول گرمسیری هم در دور نخست کشتی گیری از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور دوم مغلوب امره کوش از ترکیه شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف روس، گرمسیری از دور رقابت ها کنار رفت.

این نتایج درحالی رقم خورد که در وزن 87 کیلوگرم، رامین طاهری در دور اول مقابل حریفی از قزاقستان به پیروزی رسید. او در دور دوم کشتی گیر ترکیه ای را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. طاهری در این مرحله مقابل کشتی گیری از کشور قرقیزستان با نتیجه 8 بر صفر به فزونی رسید و راهی ملاقات فینال شد. او در ملاقات فینال با نتیجه 5 بریک از سد حریف روس خود گذشت و به مدال طلا دست یافت. ناصر علیزاده دیگر نماینده کشورمان هم در دور نخست مقابل لورینچ از مجارستان مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف در کشتی بعد، از دور رقابت ها کنار رفت.

fun30t1.ir: شهر سرگرمی، در شهر سرگرمی کلی مطلب باحال براتون داریم

javedandld.ir: مجله جاودان | مجله خانه و خانواده ایرانی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 51337

به "کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه، ایران با کسب 3 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز سوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه، ایران با کسب 3 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز سوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید