کوتینیو به شرایط بازی رسید

به گزارش بلاگ پو، هافبک بایرن مونیخ بعد از آسیب دیدگی که پشت سر گذاشت به شرایط بازی رسیده و در اختیار کادر فنی نهاده شد.

کوتینیو به شرایط بازی رسید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسکای اسپورت، فیلیپ کوتینیو به خاطر آسیب دیدگی که از ناحیه مچ پای راست داشت زیر تیغ جراحان نهاده شد.

این هافبک برزیلی دوران آسیب دیدگی خود را پشت سر گذاشت و به تمرینات گروهی بایرن برگشته است.

با توجه به شرایطی که این بازیکن دارد به احتمال خیلی زیاد در ملاقات بعدی بایرن در هفته بیست و هفتم بوندسلیگا به میدان نرود اما برای ملاقات حساس برابر دورتموند آماده خواهد شد.

کوتینیو بعد از عملکرد ناامید کننده ای که در بارسلونا داشت در تابستان سال قبل به صورت قرضی راهی بایرن مونیخ شد اما در این تیم هم نتوانسته که انتظارات را برآورده کند.

بارسلونا برای فروش نهایی هافبک برزیلی خود 120 میلیون یورو می خواهد اما بسیار بعید است که بایرن مونیخ چنین رقمی را پرداخت کند و شاید در خوشبینانه ترین حالت بازهم قرارداد او به صورت قرضی تمدید گردد.

از طرف دیگر آبی اناری ها هم علاقه ای به بازگشت کوتینیو ندارند و در صورت جدایی از بایرن به احتمال خیلی زیاد راهی لیگ جزیره گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26679

به "کوتینیو به شرایط بازی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوتینیو به شرایط بازی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید