کومان: مسی برای تصمیم گیری در مورد آینده اش آزاد است، از رفتن سوارس پشیمان نیستم

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می گوید که فوق ستاره آرژانتینی اش آزاد است در مورد آینده خود تصمیم گیری کند.

کومان: مسی برای تصمیم گیری در مورد آینده اش آزاد است، از رفتن سوارس پشیمان نیستم

به گزارش خبرنگاران، رونالد کومان که تیم تحت هدایتش فردا شب (یکشنبه) در هفته هفدهم لالیگای اسپانیا میهمان اوئسکا است با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: پیش از هر چیز سال نو را به همه تبریک می گویم، سالی که امیدوارم همه پیروز باشند و در سلامت باشند. ما می دانیم که هر بازی سخت و پیچیده است. اوئسکا گل های کمی در خانه اش خورده است و ما باید خودمان را برای گلزنی در این بازی آماده کنیم و به صورت تیمی هم پیشرفت کنیم.

وی همچنین درباره شرایط فوق ستاره آرژانتینی اش که از ناحیه قوزک پا آسیب دیده بود، گفت: مسی در شرایط خوبی به سر می برد و دیگر دردی از ناحیه قوزک پا ندارد. لئو به خوبی خود را آماده نموده و اینکه برای این بازی در اختیار ما است، برای مان مهم است.

سرمربی هلندی بارسلونا همچنین درباره آینده حرفه ای این بازیکن گفت: شما باید شرایط را بدانید. لیونل مصاحبه ای نموده و گفته که هنوز برای آینده اش تصمیمی نگرفته است. شما باید به او احترام بگذارید. هر بازیکنی هم که قراردادش به خاتمه می رسد، برای تصمیم گیری در مورد آینده اش آزاد است. مسی بازیکنی است که همواره نشان می دهد بهترین چیزها را برای تیم می خواهد. باید به تصمیم او احترام گذاشت.

کومان درباره احتمال جذب بازیکن جدید در پنجره زمستانی اعلام کرد: اگر ما در این پنجره نقل وانتقالات بازیکنی به خدمت نگیریم، این بدان معناست که باشگاه پولی برای خرید بازیکن ندارد. تنها چیزی که از رامون پلانس (مدیر ورزشی بارسلونا) خواستم این بود که خودش را برای آینده آماده کند. ما با هم درباره بازیکنان جوان و پست هایی که تیم احتیاج به تقویت دارد، صحبت کردیم. ما برنامه ای برای نقل وانتقالات داریم که وقتی رئیس جدید باشگاه انتخاب شد با او هم در این مورد صحبت خواهیم کرد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا در ژانویه بازیکنی از بارسلونا جدا می گردد؟، گفت: بله، من فکر می کنم که بعضی بازیکنان باید دقایق بیشتری بازی نمایند و در حال حاضر چنین چیزی در بارسا برای شان میسر نیست. ما همچنین می خواهیم ترکیب خودمان را تقویت کنیم.

سرمربی آبی واناری ها در روبرو به این پرسش که آیا از جدایی لوئیس سوارس از بارسلونا پشیمان نیستید؟، تأکید کرد: خیر! همواره درباره کیفیت بازی سوارس صحبت نموده ام. این تصمیمی از جانب باشگاه بود. باشگاهی همچون اتلتیکومادرید هم نباید با ما مقایسه گردد. آنها گل های کمی به ثمر می رسانند و گاهی اوقات یک گل زده هم برای شان کافی است.

رونالد کومان در خاتمه درباره مهاجم فرانسوی اش گفت: نه تنها گریزمان، بلکه احتیاج به این داریم که تمامی مهاجمان تأثیرگذار باشند. باید در خط حمله پیشرفت کنیم و در فاز هجومی تأثیرگذارتر عمل کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 41041

به "کومان: مسی برای تصمیم گیری در مورد آینده اش آزاد است، از رفتن سوارس پشیمان نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: مسی برای تصمیم گیری در مورد آینده اش آزاد است، از رفتن سوارس پشیمان نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید