گلستان، آماده میزبانی از سیزدهمین جشنواره بین المللی اقوام

به گزارش بلاگ پو، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرگان از آمادگی کامل این شهرستان برای میزبانی شایسته از سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام خبر داد.

گلستان، آماده میزبانی از سیزدهمین جشنواره بین المللی اقوام

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان، یاسر قندهاری یکشنبه 19 آبان 98 در مصاحبه با خبرنگاران گفت: پیرو جلسات اجرا شده و با همکاری دستگاه های اجرایی ذی ربط و پیگیری های اجرا شده شهرستان گرگان با آمادگی لازم در انتظار سیزدهمین جشنواره اقوام است.

او از برگزاری دو جلسه هماهنگی در فرمانداری گرگان با حضور فرماندار، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، معاونان و رؤسای دستگاه های اجرایی خبر داد و اظهار کرد: در این جلسات ضمن بررسی انتظارات و مصوبات، اقدامات لازم توسط دستگاه های اجرایی انجام شده و برنامه ریزی برای ادامه فعالیت ها صورت پذیرفت.

قندهاری گفت: یکی از اقدامات کمیته هماهنگی امور شهرستان گرگان جشنواره اقوام، اطلاع رسانی جشنواره در فضای مجازی، تلویزیون شهری و سطح شهر از طریق نصب بنر در قالب بیلبورد و استند و اتوبوس های درون شهری و .. بوده است.

او همچنین از جانمایی و هماهنگی با هلال احمر، آتش نشانی، نیروی انتظامی، اورژانس و ... به منظور استقرار دائمی خودروهای امدادی و خدمات رسان در محل نمایشگاه در طول برگزاری جشنواره خبر داد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گرگان، از دیگر فعالیت های اجرا شده در این کمیته را اختصاص اتوبوس ویژه حمل مسافران و همشهریان از مرکز به محل نمایشگاه و بالعکس با همکاری سازمان حمل و نقل بار مسافر شهرداری، استقرار نیروی های پلیس راه در راستا جشنواره برای جلوگیری از ترافیک و حوادث احتمالی، استقرار دائم کارشناسان بهداشت در محل جشنواره و غرفه های سوغات برای کنترل آلودگی و بررسی بهداشت مواد خوراکی و غذایی و... مطرح نمود.

به کارگیری تمام ظرفیت ها برای برگزاری باشکوه جشنواره

افخم غروی مسئول کمیته ارزیابی سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام گلستان نیز در این خصوص گفت: امسال از تمام ظرفیت های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جهت هرچه باشکوه تر برگزاری دوره سیزدهمین جشنواره استفاده می شود.

او گفت: فرم های نظر سنجی در دو نسخه فارسی و انگلیسی و همچنین چهار بخش بازدید کنندگان خارجی، بازدید کنندگان داخلی، غرفه داران و گروه های موسیقی طراحی و توزیع می شود.

غروی گفت: برای سهولت بازدیدکنندگان از فرم نظر سنجی در پرتال اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان به آدرس www.golestanchto.ir قابل تکمیل می باشد و علاوه بر آن بازدیدکنندگان گرامی می توانند به صورت آنلاین با مراجعه به غرفه ارزیابی عملکرد با سیستم کیوسک در نظرسنجی دوازدهمین جشنواره فرهنگ اقوام همکاری کنند.

او افزود: با توجه به برگزاری هرچه باشکوه تر دوره سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام در گلستان نقاط ضعف و قوت دوره دوازدهم جشنواره بررسی شد و امسال سعی شده است ماحصل نتایج ارزیابی سال گذشته را اعمال کنیم.

مسئول کمیته ارزیابی اظهار امیدواری کرد: پس از پایان جشنواره نسبت به جمع بندی و احصای فرم های نظرسنجی اقدام تا ضمن آسیب شناسی و استفاده از نظرهای ارزشمند بازدیدکنندگان و غرفه داران محترم در راستا پربارتر شدن جشنواره های پیش رو گام های اساسی برداشته شود.

او در پایان به شکایات احتمالی اشاره کرد و گفت: به منظور دریافت و بررسی پیشنهاد ها، نظرات، نقدها و شکایات شهروندان محترم در سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام غرفه ای در این خصوص در نظر گرفته شده است.

ارائه بهترین خدمات اسکان و تشریفات به میهمانان جشنواره اقوام گلستان

محمد نوملی مسئول کمیته اسکان و تشریفات سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام نیز از ارائه بهترین خدمات اسکان و پذیرایی به میهمانان داخلی و خارجی و هنرمندان شرکت کننده در این دوره از جشنواره خبر داد.

او با اشاره به خصلت مهمان نوازی گلستانی ها گفت: تلاش کردیم با بهره مندی از حداکثر بضاعت و داشته ها، مناسب ترین خدمات و اسکان را به میهمانان داخلی و خارجی ارائه دهیم.

نوملی گفت: برنامه ریزی ما در ارائه خدمات به میهمانان با توجه به پروتکل های خاص خود در دو سطح داخلی و خارجی است، اما همه تلاش ما این است تا در هر سطح بهترین خدمات را به میهمانان ارائه دهیم.

او افزود: به دلیل لزوم رعایت ضوابط بین المللی برای سفرا و مهمانان خارجی، امور بین الملل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزارت امور خارجه کمک های بسکمک در برقراری ارتباط و اجرای ضوابط بین المللی در راستای ورود سفرا و میهمانان خارجی به استان گلستان داشتند که جای قدردانی دارد.

مسئول کمیته اسکان و تشریفات سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام یادآور شد: به علت برگزاری جشنواره در دو شهر گرگان و گنبدکاووس، از محل اسکان میهمانان و توان تشریفاتی در هر دو شهر چندین نوبت بازدید اجرا شده و امکانات مورد نیاز میهمانان پیش بینی و تهیه شده است.

او با قدردانی از کمک و مساعدت دستگاه های اجرایی استان برای همکاری حداکثری با این کمیته شرح داد: برای میزبانی شایسته از میهمانان و مدعوین این جشنواره تمام سعی و توان خود را با استفاده از مجرب ترین افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند به کاربسته ایم و امیدواریم مدعوین این دوره از جشنواره در حوزه اسکان و تشریفات هیچ گونه دغدغه و مسئله ای نداشته باشند.

سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام گلستان 21 الی 24 آبان در شهرستان گرگان برگزار می شود.

fun30t1.ir: شهر سرگرمی، در شهر سرگرمی کلی مطلب باحال براتون داریم

javedandld.ir: مجله جاودان | مجله خانه و خانواده ایرانی

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15709

به "گلستان، آماده میزبانی از سیزدهمین جشنواره بین المللی اقوام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلستان، آماده میزبانی از سیزدهمین جشنواره بین المللی اقوام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید