گلکسی اس 21 احتمالا به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز خواهد شد

به گزارش بلاگ پو، با در نظر دریافت تغییراتی که معمولا سامسونگ در پرچم داران نوت و اس خود اعمال می نماید، محتمل است در سری نوت 20 شاهد تغییر چندانی در طراحی نمایشگر نباشیم. اما بعید به نظر می رسد طراحی دوربین حفره ای که بسیار نیز تکراری شده در پرچم داران سال بعد این شرکت نیز حضور داشته باشد. بنابراین می توان گفت گوشی گلکسی اس 21 یا اس 30 احتمالا اولین پرچم داران سامسونگ خواهند بود که از دوربین سلفی زیر نمایشگر بهره می برند.

گلکسی اس 21 احتمالا به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز خواهد شد

در طول سال های گذشته، شاهد رونمایی از دوربین های پاپ آپ، حفره ای و قطره ای بودیم و همه این ها در جهت تخصیص فضای بیشتر به نمایشگر و حذف حاشیه های اضافی بالای گوشی صورت گرفت. اما اینطور که به نظر می رسد، هیچ یک از این راهکارها نتوانست آنطور که باید رضایت مشتریان را جلب کند.

البته اوپو یک نمونه اولیه از دوربین سلفی زیر نمایشگر را به نمایش گذاشت و ال جی نیز پتنتی با طراحی مشابه به ثبت رساند، اما هنوز هیچ شرکتی نتوانسته اقدام به فراوری انبوه چنین گوشی هایی کند. گوشی هایی مجهز به دوربین پاپ آپ هم آنقدرها جالب توجه نیستند چون در این صورت باید با تشخیص چهره خداحافظی کرد (به دلیل تاخیر در باز شدن دوربین). همچنین بسیاری ها از بابت امنیت و کیفیت آن دو دل هستند. دوربین های حفره ای هم نتوانستند جایگزین خوبی باشند چون باز هم بخشی از نمایشگر را اشغال می نمایند. همین مسئله نیز موجب برهم خوردگی یکنواختی آن می گردد و شاید برای بعضی از کاربران چنین ظاهری چندان جذاب نباشد!

پتنت جدید سامسونگ از وجود یک گوشی با نمایشگری خمیده خبر می دهد!

موسسه Ice Universe اما که معمولا اخبار درستی منتشر می نماید معتقد است در سال 2021، سامسونگ گلکسی اس 21 را به دوربین زیر نمایشگر مجهز می نماید. این موسسه هنگ کنگی با انتشار پستی در توییتر اظهار داشت گلکسی اس 21 احتمالا اولین گوشی غول کره ای خواهد بود که از دوربین سلفی زیر نمایشگر بهره می برد. در این پیغام هیچ منبعی ذکر نشده اما با توجه به متن توییت، می توان گفت سامسونگ در حال آنالیز شرایط بکارگیری دوربین زیر نمایشگر است و پرچم دار بعدی سری اس نیز اولین میزبان این فناوری خواهد بود.

بدیهی است این پیغام باید به عنوان یک شایعه در نظر گرفته گردد اما از زبان افشاگر غیرموثقی خارج نشده! با نگاهی به گذشته می توانیم به خوبی به ادعاهای درست این منبع پی ببریم اما خب هرچه باشد باز هم خبری رسمی نیست و ممکن است اتفاقات بسیار زیادی، مانع تحقق چنین هدفی گردد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم گلکسی نوت 20 چه طراحی خواهد داشت چون به نظر می رسد همه چیز به این محصول بستگی دارد. اگر سامسونگ در سری نوت 20 طراحی دوربین سلفی را تغییر دهد، احتمالا گلکسی اس 21 نیز از همان زبان طراحی پیروی خواهد نمود. اما اگر باز هم شاهد دوربین سلفی حفره ای در پرچمدار بعدی سری نوت باشیم، احتمالا گفته Ice Universe محقق خواهد شد.

سامسونگ قصد ندارد تاریخ عرضه گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 را به تعویق بیندازد

منبع: phonearena

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23687

به "گلکسی اس 21 احتمالا به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی اس 21 احتمالا به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید