10 استایل کاربردی و مد روز با پیراهن ماکسی، مناسب برای تمام فصل ها

به گزارش بلاگ پو، پیراهن ماکسی یکی از آیتم هایی است که بسیاری از خانم ها آنرا در کمد لباس خود دارند. ممکن است فکر کنید که پیراهن ماکسی فقط یک آیتم تابستانه است اما شما در تمامی فصل های سال می توانید ترکیب هایی جذاب و مد روز با پیراهن ماکسی بسازید. با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا ده استایل شیک و مد روز با پیراهن ماکسی را به شما معرفی کنیم.

10 استایل کاربردی و مد روز با پیراهن ماکسی، مناسب برای تمام فصل ها

چطور پیراهن ماکسی مناسب با فرم بدنمان انتخاب کنیم؟

لباس ماکسی یک نوع پیراهن زنانه است که طول آن از کمی بالاتر از مچ پا تا کف زمین متغیر است. لباس های ماکسی معمولاً از پارچه های پنبه یا پلی استر دوخته می شوند. این پیراهن ها انواع مختلفی از طرح ها، رنگ ها و الگوهای مختلف دارند. ماکسی ها ممکن است آستین دار، آستین حلقه ای یا بندی باشند اما نقطه اشتراک تمامی پیراهن های ماکسی طول آن هاست.

در هنگام انتخاب پیراهن های ماکسی باید سایزی را انتخاب کنید که با قدتان هماهنگ باشد. اگر خیلی قد بلند هستید سایزی را انتخاب کنید که برایتان کوتاه نباشد و اگر کوتاه قد هستید سایزی را انتخاب کنید که دامن آن روی زمین نکشد و یا اگر می خواهید ماکسی بلند بپوشید آنرا با کفش پاشنه بلند بپوشید.

در انتخاب الگو و مدل ماکسی نوع بدن خود را هم در نظر بگیرید. چنانچه می خواهید ماکسی آستین پفی انتخاب کنید، تناسب بالاتنه و پایین تنه تان را در نظر بگیرید و چنانچه بسیار لاغر هستید، فرمی را انتخاب کنید که به اندام شما حجم بدهد. در انتخاب رنگ پیراهن ماکسی، تناسب رنگ موها و پوست تان را هم در نظر بگیرید.

1. ترکیب پیراهن ماکسی و صندل های پاشنه تخت بندی

یکی از کژوال ترین و ساده ترین استایل ها برای فصل تابستان، پوشیدن ماکسی به همراه صندل های پاشنه تخت بندی است. سال گذشته در هفته مد پاریس، استایل پیراهن ماکسی و صندل تخت یکی از استایل های مجبوب برای خیابان معرفی گردید.

به عنوان مثال می توانید یک ماکسی گل دار انتخاب کنید و به همراه صندل های پاشنه تخت بندی، یک استایل کژوال روزمره به سبک بوهو یا یک استایل شیک برای میهمانی های غیر رسمی و خودمانی بسازید.

  • استایل بوهو چیست و چگونه در زمستان به سبک بوهو لباس بپوشیم؟

2. ترکیب پیراهن ماکسی و کفش های پاشنه بلند

ترکیب پیراهن ماکسی و کفش پاشنه بلند هم یکی از ساده ترین ترکیب های ماکسی است که برای میهمانی و مجالس بسیار شیک و جذاب محسوب می گردد. اگر بیش از حد لاغر اندام و قد بلند هستید، بدانید که ماکسی در حالت معمولی فرم بدن را قلمی تر و بلند تر از آنچه هست نشان می دهد، بنابراین در انتخاب ارتفاع پاشنه و نوع پیراهن ماکسی تان دقت کنید.

اما اگر ریز اندام و یا کوتاه قد هستید با خیال راحت این ترکیب را برای میهمانی ها و مجالس انتخاب کنید و استایلی شیک بسازید. به عنوان مثال می توانید پیراهن ماکسی مشکی تان را با کفش های پاشنه 9 سانتی مشکی رنگ و اکسسوری های مناسب ست کنید و استایلی فوق العاده شیک برای میهمانی های رسمی یا غیر رسمی داشته باشید، استایلی که سال ها ترند بوده و تقریبا هیچ گاه از مد خارج نشده است.

.ترکیب پیراهن ماکسی و کفش های پاشنه بل ند برای خانم های پلاس سایز هم ترکیب بسیار مناسبی است چرا که آن ها را قلمی تر نشان می دهد

یک نکته مهم که باید به آن دقت کنید این است که برای شرکت در میهمانی های عروسی از انتخاب پیراهن های ماکسی سفید رنگ خودداری کنید چرا که بسیار شبیه به لباس عروس نشان داده می شوند.

3. ترکیب پیراهن ماکسی و کفش های کتانی

ممکن است در دید اول کمی جسورانه و ناهمگون به نظر برسد اما باید بدانید که پیراهن ماکسی در ترکیب با کفش های کتانی یکی از جذاب ترین ترکیب ها برای استایل خیابان و روزانه است. یک پیراهن ماکسی مشکی ساده و گشاد بپوشید و همراه با آن یک جفت کتانی سفید و یک کیف مشکی رنگ عظیم ست کنید؛ بعد خواهید دید که استایل شما بسیار مینیمال، کاربردی، جذاب و مد روز خواهد بود.

برای انتخاب پیراهن ها و کتانی ها انتخاب های بسیار متنوعی دارید؛ به عنوان مثال می توانید یک پیراهن گل دار ماکسی را با یک کفش کانورس خوشرنگ که رنگش با گل های پیراهن تان متناسب است بپوشید و استایلی بسیار دوست داشتنی و جذاب برای فصل های تابستان و بهار بسازید.

  • راهنمای کامل لباس پوشیدن به سبک استایل مینیمال

در انتخاب کیف و کفش و اکسسوری هایتان هم دقت کنید و آنها را مطابق با استایل روزانه تان انتخاب کنید.

4. ترکیب پیراهن ماکسی و انواع بوت ها

ترکیب پیراهن های ماکسی با بوت ها در پاییز، زمستان و بهار بسیار محبوب و ترند است. در فصول سرد سال می توانید از جوراب شلواری های کلفت هم بهره ببرید تا گرم بمانید و در فصل های گرم تر می توانید به سراغ بوت های نیم ساق بروید. این نکته را به خاطر داشته باشید که از انواع و اقسام بوت ها می توانید در این ترکیب بهره ببرید.

به غیر از بوت های ظریف زنانه حتی بوت های کمبت (combat) یا تیمبرلند (timberland) هم می توانید با پیراهن ماکسی تان بپوشید و استایل هایی خاص و مد روز بسازید؛ به عنوان مثال پیراهن گل دار مشکی قهوه ای با بوت های ساق بلند قهوه ای چرم و کیف چرمی هم رنگ، استایلی بسیار شیک هم برای خیابان و هم برای قرارهای رسمی و دورهمی ها محسوب می گردد. همچنین ترکیب کت چرمی، بوت های کمبت و پیراهن های ماکسی مشکی ساده یا گل دار، یکی از خاص ترین ترند های روز برای استایل خیابان است.

5. ترکیب پیراهن ماکسی با ژاکت جین

زمانی که در گوگل ژاکت های جین برای خانم ها را سرچ کنید، اولین تصاویری که به شما پیشنهاد می گردد ترکیب های مختلف پیراهن ماکسی و ژاکت جین است. این دو آیتم بسیار با یکدیگر منطبق هستند و شما بی نهایت ترکیب مختلف با این دو آیتم می توانید بسازید. این ترکیب که به نوعی یکی از ترکیب های معروف استایل بوهو شناخته می گردد برای بهار، تابستان و اوایل پاییز بسیار کاربردی و مناسب است.

می توانید ماکسی های راه راه، گل دار و یا ساده تان را با کاپشن های جین آبی تیره، آبی روشن و یا دودی بپوشید و ترکیب های زیبایی به وجود بیاورید. بهترین کفش ها برای این استایل صندل های تخت، بوت ها و کفش های کتانی هستند.

6. ترکیب پیراهن ماکسی و کت های چرمی

برای بعضی ها پوشیدن کت چرمی کمی سخت است چرا که بعضی از خانم ها با خود فکر می نمایند که با پوشیدن کت های چرمی استایل شان شبیه استایل موتور سوارها می گردد اما به لطف لباس های ماکسی، می توان به کت های چرمی ظرافت بیشتری ببخشید.

این دو آیتم به زیبایی با یکدیگر مطابقت دارند و با ست کردن این آیتم ها با یکدیگر یک ترکیب جذاب برای استایل روزانه و همچنین قرارهای رسمی و کاری خواهید ساخت؛ استایلی که برای فصل های پاییز و اوایل بهار بسیار مناسب و دوست داشتنی است. بهترین ترکیب برای استایل پیراهن ماکسی و کت های چرم کفش های کتانی و بوت های ساق بلند یا ساق کوتاه هستند، علاوه بر این از روسری ها و شال های متنوع هم می توانید در استایل خود بهره ببرید، فقط تطابق رنگ ها را هم در نظر بگیرید.

  • بهترین ایده ها برای استایل های زمستانی متنوع، در موقعیت های مختلف

7. ترکیب پیراهن ماکسی با پالتوها و مانتو های زنانه

در بهار و تابستان مانتوهای پارچه ای و در زمستان و پاییز پالتوهای بلند، انتخاب بسیار شیکی برای استایل با پیراهن ماکسی هستند. سعی کنید در انتخاب رنگ ها و اکسسوری ها هم بسیار دقت کنید. می توانید به سبک استایل بوهو سراغ پیراهن های گل دار و پالتوهایی با رنگ های شاد بروید و یا به سبک استایل مونوکروم تمامی آیتم هایتان را از یک خانواده رنگی انتخاب کنید. هر نوع کفشی هم می توانید بسته به نوع مانتو، پیراهن و یا پالتویتان انتخاب و در ترکیب خود ست کنید.

این استایل هم برای خیابان و روزمره و هم برای میهمانی ها و قرارهای رسمی و کاری مناسب است. فقط کفش، کیف و دیگر اکسسوری هایتان را بسته به موقعیت انتخاب کنید.

8. ترکیب پیراهن ماکسی و بلیزر

یکی از ترکیب های ایدئال برای لباس شب ترکیب ماکسی و کت بلیزر است. علاوه بر این برای استایل روزمره یا قرارهای رسمی و اداری هم می توانید انواع و اقسام بلیزر ها را با پیراهن ماکسی تان ست کنید. به عنوان مثال یک بلیزر سفید بپوشید و آن را با پیراهن ماکسی سیاه رنگ و کفش های پاشنه بلند سفید ست کنید و همراهش اکسسوری های متناسب را انتخاب کنید؛ شما یک استایل بی نهایت شیک و مد روز برای میهمانی های رسمی و مجالس شب ساخته اید.

9. ترکیب پیراهن ماکسی و ژاکت کش باف

یکی از ترکیب های مناسب برای پاییز و اوایل بهار پوشیدن پیراهن ماکسی به همراه ژاکت های کش باف است. این ژاکت ها که کاردیجان (Cardigan) نامیده می شوند بسیار با پیراهن های ماکسی هماهنگی دارند و برای فصل های پاییز و بهار بسیار مناسب اند. بسته به رنگ، ژاکت کش باف مورد نظرتان را انتخاب کنید و بپوشید. ژاکتی که انتخاب می کنید می تواند بلند، میدی و یا کوتاه باشد. به خاطر داشته باشید که استفاده از شال ها و روسری ها هم در این ترکیب بسیار زیبا خواهد بود و جلوه مناسبی به استایل شما می دهد. بوت ها و کفش های کتانی بهترین انتخاب برای این ترکیب هستند.

10. ترکیب پیراهن ماکسی و کمربند

یک پیراهن ماکسی راسته یا گشاد انتخاب کنید و یک کمربند زیبا، متناسب با رنگ ماکسی تان با آن ترکیب کنید؛ خواهید دید که کمربند جلوه متفاوتی به استایل شما داده و بدنتان را هم خوش فرم تر نشان می دهد. انواع کمربندهای پهن، باریک ، پارچه ای یا چرمی و پلاستیکی می توانند انتخاب شما باشند. حتی می توانید در انتخاب رنگ کمربند جسورانه عمل کنید؛ مثلا یک ماکسی سبز گل دار را با یک کمربند کلفت بنفش رنگ ست کنید و خواهید دید که آیتم کمربند می تواند استایل شما را از حالت معمولی به استایلی پر زرق و برق، متفاوت و ترند روز تبدیل کند.

سخن آخر

به سراغ کمد لباس تان بروید و پیراهن های ماکسی را بیرون بیاورید. حالا با توجه به ترکیب هایی که برایتان معرفی کردیم آیتم های دیگری که می توانید با ماکسی ها ست کنید را هم انتخاب کنید، خواهید دید که بی نهایت ترکیب برای هر چهار فصل خواهید داشت.

ذر انتخاب رنگ و فرم ماکسی رنگ پوست و مو و همچنین فرم بدنتان را در نظر بگیرید. نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که نوع استایلی که انتخاب می کنید همیشه باید با موقعیتی که می خواهید در آن قرار بگیرید هماهنگ باشد؛ به عنوان مثال ترکیب کتانی و ماکسی مناسب میهمانی های رسمی نیست و ترکیب یک پیراهن ماکسی مجلسی و کفش های پاشنه بلند چندان مناسب خیابان نیست.

در آخر این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید: همیشه نیاز به خرید لباس های جدید نیست، بلکه گاهی با همان آیتم های قدیمی موجود در کمدمان هم می توانیم استایل هایی جذاب و مد روز بسازیم.

ladyfashioniser :منبع

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: دیجی استایل
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 43476

به "10 استایل کاربردی و مد روز با پیراهن ماکسی، مناسب برای تمام فصل ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 استایل کاربردی و مد روز با پیراهن ماکسی، مناسب برای تمام فصل ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید