10 فعالیت تفریحی در آلمان

به گزارش بلاگ پو، آلمان کشوری است که به میراث تاریخی غنی ، فرهنگ و طبیعت افتخار می‌کند . آلمان یکی از بزرگ‌ترین کشورهای اروپایی است که به یک چشم‌انداز فراگیر و جاذبه‌های فضای باز می‌بالد . لیست کاره‌ای سرگرم‌کننده‌ای که زمانی در آلمان انجام می‌شود را بررسی کنید .

10 فعالیت تفریحی در آلمان

10. یک دیسک‌گردان مناظر در سد Sylvenstein داشته باشید
دریاچه مصنوعی که در این منظره کوهستانی قرار گرفته ، یکی از هیجان‌انگیزترین مکان‌ها در دره Isar می‌باشد . این دریاچه در ارتفاع 750 متری از کوه‌های آلپ واقع شده‌است و از رودخانه Isar تغذیه می‌شود . مخزن آب با مسیرهای پیاده‌روی احاطه شده‌است که بازدیدکنندگان آن را دوست دارند .
چرا به آنجا می‌روی ؟
توریست‌ها به اینجا می‌آیند تا مناظر ، پیاده‌روی ، بالا رفتن و یا حمام کردن در دریاچه را تحسین کنند . یک مسیر مشهور ، Tyrolensis Tyrolensis در ساحل جنوبی باواریا و تیرول آلپ را در بر گرفت . مقصد نیز توسط عکاسان مورد توجه قرار می‌گیرد ، که مجذوب این مکان شاعرانه شده‌اند .
9. پیاده‌روی در باغ Sanssouci
باغ‌های قصر نیز به خاطر سبک بی‌عیب و نقصش بسیار مشهور هستند . این مجموعه توسط هیئتی از فردریک کبیر پروس به عنوان کاخ تابستانی او ساخته شد . کاخ روکوکو کاملا ً باشکوه است : مجسمه‌های رومی ، عناصر طلایی ، باغ‌های terraced ، باغ‌های گل باروک امروزه برای عموم باز هستند .
چرا به آنجا می‌روی ؟
شما می‌توانید کاخ تاریخی را تحسین کنید و همچنین یک پیاده‌روی رمانتیک در پارک و باغ اطراف آن داشته باشید .
8. مراجعه به Rakotzbrucke در Kromlau
اگر شما به دنبال جاذبه‌های توریستی در Kromlau باشید ، Rakotzbrucke قطعا ً برجسته‌تر خواهد شد . بزرگ‌ترین پارک در ساکس به وسیله فردریش Herrmann Rotschke ، شوالیه در اواسط قرن 19 ساخته شد . اما این پل متوسط قرون‌وسطی برجسته است اما به دهه 1860 بازمی گردد . سایبان بالای آن و انعکاس آن در آب رودخانه Rakotzsee یک دایره کامل ایجاد می‌کند .
چرا به آنجا می‌روی ؟
این پارک همچنین به طبیعت ثروتمند ، باغ‌های آن و دیگر جاذبه‌های معماری افتخار می‌کند .
7. استراحت در تفریحگاه جزایر گرمسیری
یک فرودگاه سابق شوروی که به نام شناخته می‌شود اخیرا ً به ماموریت سرگرم‌کننده تری تبدیل شده‌است . یازده سال پیش زنجیره تفریحگاه جزیره گرمسیری یک پارک آبی بزرگ در نزدیکی برلین افتتاح کرد . این پارک 24 ساعت در روز باز است و بیش‌ترین فعالیت‌ها را برای کل خانواده فراهم می‌کند .
چرا به آنجا می‌روی ؟
از سواحل شنی سفید ، درختان خرما ، آبشارها و جنگل‌های انبوه مناطق گرمسیری ، برای چرخش waterslides ، درس‌های سالسا ، حرکات آکروباتیک و حتی بلوار خرید - فضای کافی برای همه چیز وجود دارد !
6. شروع مسیر چرخه Constance لیک
شهر of در آلمان مسیر فوق‌العاده‌ای را برای دوچرخه سواران آماده کرده‌است . برنامه سفر در کوه‌های آلپ ، سه کشور - آلمان ، سویس و اتریش - و از روستاهای قرون‌وسطایی ، قصرها ، کلیساها و شهرهای idyllic آلپی ، عبور می‌کند . حتی اگر برای سوار کردن یک دوچرخه کار نکنید ، می‌توانید با قایق به سمت دریاچه بروید و از آنجا به خط ساحلی نزدیک شوید .
چرا به آنجا می‌روی ؟
Konstanz در جنوب غربی آلمان - یکی از زیباترین بخش‌های کشور یافت می‌شود . آن طبیعت شگفت‌انگیز را با منور مشهور آلمان برای کمال ترکیب می‌کند . غذاهای محلی نیز تحت‌تاثیر کشورهای همسایه قرار دارند و ویژگی‌های خاص خود را دارند .
5. پیاده‌روی در سوییس Saxon
یک منطقه کوهنوردی زیبا و یک پارک ملی در امتداد رودخانه الب در دره واقع شده‌است . حدود 1000 قله کوه نوردان را جذب کرده و مناظر خیره‌کننده را ارائه می‌دهند .  به طور خاص جذاب است - آن پلی است که بین برج‌های سنگی و نقطه نظراتی روی آن‌ها ساخته شده‌است.
چرا به آنجا می‌روی ؟
بالا رفتن آزاد از اینجا سرچشمه می‌گیرد و یک سنت افراطی از روش Baustelle ایجاد کرده‌است - تکنیکی که در آن دیگران برای بالا رفتن از بخش‌های سخت مورد استفاده قرار می‌گیرند . با این حال ، راهپیمایان واقعی نیز کاره‌ای زیادی برای انجام و دیدن در این پارک تماشایی خواهند داشت .
4. پیاده‌روی در کوهه‌ای آلپ
آلمان نیز قطعه خوبی از کوه‌های آلپ - بزرگ‌ترین محدوده کوهستانی در اروپا دارد - و در باواریا جنوبی یافت می‌شود . این برنامه تمام فعالیت‌های بزرگ و عالی را در سراسر سال برگزار می‌کند : از پیاده‌روی ، دوچرخه‌سواری و اردو زدن در تابستان ،
برای اسکی و ورزش کردن در زمستان .
چرا به آنجا می‌روی ؟
هوای سالم ، چشمه‌های آب‌گرم و تفرجگاه ‌ها و همچنین زندگی فرهنگی غنی ، فستیوال‌ها و وقایع آن را به یکی از نقاط مورد علاقه ما در منطقه تبدیل کرده‌است .
3. مراجعه به Konigssee
این منطقه با کوه Watzmann احاطه شده‌است که بخشی از کوهه‌ای آلپ Bavarian و دریاچه زیبا Konigssee است . طبیعت جذاب یک منظره دراماتیک را تعریف می‌کند . شهرداری یکی از معروف‌ترین نقاط توریستی در منطقه است .
چرا به آنجا می‌روی ؟
علاوه بر طبیعت زیبا ، پیاده‌روی در کوه‌ها و قایق‌سواری ، Schonau نیز به خاطر bobsleigh ، luge و چشمه‌های آب‌گرم ، wellness و چشمه‌های آب‌گرم نیز مورد بازدید قرار گرفته‌است .
2. پیش از سوار شدن به Zugspitze
بیش‌ترین قله در آلمان را می‌توان افزایش داد . اما یک گزینه آسان‌تر هم وجود دارد - یک ماشین کابلی دسترسی سریع و سرگرم‌کننده‌ای برای بالا فراهم می‌کند . در کشورهای اتریش ، سوییس ، ایتالیا و آلمان به چهار کشور جهان رو به رو است .
چرا به آنجا می‌روی ؟
این می‌تواند یک چالش جالب و بهترین دیدگاه در بایرن باشد . همچنین ، یک شهر تفریحی از Garmisch - Partenkirchen در پایین وجود دارد .

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 396

به "10 فعالیت تفریحی در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 فعالیت تفریحی در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید