12 دلیل که باید به رومانی سفر کنید

به گزارش بلاگ پو، گاهی اوقات گردشگران دوست دارند غافلگیر شوند. رومانی یکی از کشورهایی است که با داشتن تاریخی منحصربفرد، طبیعتی چشمگیر، شهرها و قصرهای مجذوب کننده قرون وسطایی و معماری شگفت انگیز کاملا ارزش دیدن را دارد. امروز در مجله خبرنگاران 12 دلیلی که شما را ترغیب می کند سفر به رومانی را در برنامه های سفر خود قرار دهید می خوانید. با بخش اول این مطلب همراه ما باشید.

12 دلیل که باید به رومانی سفر کنید

سفر به رومانی خانه شگفت انگیزترین چشم انداز ها طبیعی

کشور رومانی به دلیل داشتن چشم انداز ها گوناگون، یکی از متنوع ترین کشورها از لحاظ جغرافیایی است. این کشور با داشتن کوه های برفی، تپه های سبز پوشیده از جنگل ها و تاکستان ها، سواحل شنی دریای سیاه و بزرگ ترین دلتاهای محافظت شده اروپا بهترین چشم انداز ها را برای هر شخص با هر سلیقه ای به نمایش می گذارد. ترانسیلوانیا

حیات وحش چشمگیر

یکی از بهترین مکان ها برای دیدنی حیات وحش، کشور رومانی است. خانه بزرگ ترین جمعیت خرس های قهوه ای در اروپا است و همچنین جنگل های این کشور زیستگاه اولیه ای برای سیاهگوش، گرگ، گوزن، بز کوهی، گورکن و حیوانات دیگر هستند. دلتای دانوب، بهشتی برای کسانی که پرندگان را دوست دارند، و محل زندگی بوفالوها مکان هایی هستند که دوست داران حیات وحش باید در سفر به رومانی از آنها دیدن کنند.

در رومانی پیاده روی یک افتخار خواهد بود

بهترین راه برای کشف کوه های کارپات پیاده روی است. مهم نیست در کوهنوردی حرفه ای باشید یا نه، چه در ارتفاعات بالا باشید و چه در ارتفاعات کم، وارد فضای بسیار وسیعی می شوید که می توانید طبیعت را به گونه ای دیگر ببینید.

شگفتی های طبیعی

کشور رومانی خانه یخچال طبیعی اسکاریشوارا، بزرگ ترین یخچال زیرزمینی اروپا، آتشفشان های برکا، آبشار بیگار که یکی از زیباترین آبشارهای قاره است، معدن نمک تورا و تنها پارک تفریحی زیرزمینی در جهان است. سفر به رومانی با وجود این شگفتی های طبیعی می تواند به تجربه ای فراموش نشدنی برای دوست داران طبیعت تبدیل شود.

تاریخ در همه جا دیده می شود

کشور رومانی از زمان های ماقبل تاریخ وجود داشته است، بقایای انسانی 34950 ساله ای که در کاراش سورین در سال 2002 پیدا شد یکی از قدیمی ترین بقایایی است که تا کنون در اروپا پیدا شده است. در دوران تازه، تاریخ این کشور با ایدئولوژی ها و کشمکش هایی که در اروپا رخ داد شکل گرفت درحالیکه ارزش ها و تجربیات منحصربفردی را به جا گذاشت.

معماری های بسیار خیره کننده رومانی

رومانی پر از گنجینه های معماری است. به ویژه بخارست آمیزه ای خارق العاده از سبک هایی را ارائه می دهد که شکل های مجذوب کننده و اساسی معماری قرن نوزدهم را با خط های سفت و سخت معماری استالینیست ترکیب می کند.

در بخش دوم این مطلب با دیگر شگفتی های رومانی آشنا خواهید شد.

برای رزرو هتل خارجی به صفحه اصلی وبسایت مراجعه کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 52892

به "12 دلیل که باید به رومانی سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 دلیل که باید به رومانی سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید