170 سهمیه برای افتتاحیه به ایران داده شد ، 100 ایرانی تا ساعتی دیگر رژه می روند

به گزارش بلاگ پو، مراسم افتتاحیه بازی های آسیایی تا ساعتی دیگر شروع می گردد اما همه ورزشکاران ایرانی حاضر در جاکارتا، در این مراسم شرکت نمی نمایند.

170 سهمیه برای افتتاحیه به ایران داده شد ، 100 ایرانی تا ساعتی دیگر رژه می روند

به گزارش خبرنگاران ، مراسم افتتاحیه بازی های آسیایی تا ساعتی دیگر شروع می گردد اما همه ورزشکاران ایرانی حاضر در جاکارتا، در این مراسم شرکت نمی نمایند.

مسوولان برگزاری بازی ها 170 سهمیه به کمیته ملی المپیک ایران دادند اما با توجه به اینکه فردا تعداد زیادی از ورزشکاران مسابقه دارند، 100 نفر از ورزشکاران، مربیان و سرپرستان ایران در مراسم افتتاحیه رژه می روند. کادر سرپرستی کاروان ایران در بازی های آسیایی محدودیت قائل نشد اما سرپرستان تیم ها برای حفظ شرایط ورزشکاران، به خصوص آنهایی که روز یکشنبه مسابقه دارند، تصمیم گرفتند تعدادی محدود را در مراسم افتتاحیه شرکت دهند.

الهه احمدی در شرایطی پرچمدار است که تیم هندبال مردان، کبدی مردان و تیر و کمان مردان، با ترکیب کامل در افتتاحیه حضور دارند.

تکواندو، شنا، شمشیربازی، ووشو، بدمینتون نیز از جمله رشته هایی اند که تعدادی از ورزشکارانشان در مراسم افتتاحیه حاضرند. ضمن اینکه خوش خبر به عنوان نماینده والیبال و علی مرادی به عنوان رییس فدراسیون وزنه برداری در این مراسم حضور دارند. در صورتی که هماهنگی لازم برای اسکان تیم هایی که امروز وارد جاکارتا می شوند، انجام گردد، نصرالله سجادی نیز خود را به مراسم افتتاحیه می رساند اما تا ساعتی پیش او و سایر اعضای کارد سرپرستی، مشغول انجام اقدامات مربوط به اسکان تیم ها بودند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 631

به "170 سهمیه برای افتتاحیه به ایران داده شد ، 100 ایرانی تا ساعتی دیگر رژه می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "170 سهمیه برای افتتاحیه به ایران داده شد ، 100 ایرانی تا ساعتی دیگر رژه می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید