200 لیتر در ثانیه به ظرفیت تامین آب شهر کرمانشاه اضافه شده است

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/کرمانشاه به گفته معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، از تابستان تا به امروز نزدیک به 200 لیتر در ثانیه به ظرفیت تامین آب شهر کرمانشاه اضافه شده و این میزان تا حدود دو ماه آینده به 300 لیتر در ثانیه خواهد رسید.

200 لیتر در ثانیه به ظرفیت تامین آب شهر کرمانشاه اضافه شده است

یوسف اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به مشکلاتی که در زمینه تامین آب شهر کرمانشاه در فصل تابستان وجود داشت و بر اساس مصوبه استانداری مقرر شد 10 حلقه چاه جدید برای کمک به تامین آب شهر کرمانشاه حفر شود، افزود: از این 10 حلقه چاه کار حفاری و بهره برداری از پنج حلقه چاه به طور کامل انجام شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون کار حفاری دو حلقه چاه دیگر یکی روبروی بیمارستان بیستون و دیگری پشت پارک معلم انجام شده و در مرحله لوله گذاری می باشد.

معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه بزودی تجهیز و تامین برق چاه ها با همکاری شرکت برق انجام خواهد شد، ابرازامیدواری کرد با بهره برداری از این دو چاه تا حدود دو هفته آینده نزدیک به 40 لیتر در ثانیه آب وارد مدار شهر کرمانشاه شود.

اسماعیلی گفت: از ظرفیت این دو چاه برای تامین آب مناطق یک و دو شهر کرمانشاه استفاده خواهد شد.

وی مجموع تامین آبی که از طریق این هفت حلقه چاه برای شهر کرمانشاه صورت می گیرد را حدود 200 لیتر در ثانیه بیان نمود.

معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهر کرمانشاه با اشاره به اینکه حفر سه حلقه چاه باقی مانده دیگر نیز تا دو ماه آینده انجام شده و به بهره برداری می رسد، گفت: این چاه ها در نزدیکی پارک پرواز، محدوده شاطرآباد و پشت گلستان است و با بهره برداری از آنها نزدیک 100 لیتر در ثانیه دیگر به تامین آب شهر کرمانشاه اضافه خواهد شد.

اسماعیلی از کمبود حدود 950 لیتر در ثانیه ای تامین آب شهر کرمانشاه در فصل تابستان یاد کرد و با بیان اینکه 300 لیتر از این کمبود از طریق حفر این چاه ها برطرف خواهد شد، مطرح نمود: اگر در فصل بارندگی نیاز بود از ظرفیت این چاه ها استفاده می کنیم و اگر نیاز نبود این چاه ها را در فصل گرمای سال آینده دوباره مورد استفاده قرار خواهیم داد.

وی معتقد است، با حفر این چاه های جدید بخش قابل توجهی از مشکل تامین آب شهر کرمانشاه مرتفع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 37663

به "200 لیتر در ثانیه به ظرفیت تامین آب شهر کرمانشاه اضافه شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "200 لیتر در ثانیه به ظرفیت تامین آب شهر کرمانشاه اضافه شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید