30 مدل کابینت دو رنگ آشپزخانه در طرح های ام دی اف و هایگلاس

به گزارش بلاگ پو، کابینت دو رنگ آشپزخانه یکی از ایده های جدید و جالب برای افزایش جذابیت دکوراسیون خانه است. همانطور که می دانید، کابینت های سفید یا رنگ روشن در بیشتر آشپزخانه های ایرانی حکمفرمایی می نماید، به همین خاطر بسیاری از آشپزخانه های فضایی سرد دارند، حال اگر بخواهیم اندگی گرما و انرژی به فضا بدهیم باید از رنگ های متنوع و بعضا متضاد استفاده کنیم.

30 مدل کابینت دو رنگ آشپزخانه در طرح های ام دی اف و هایگلاس

برای افرادی که قصد بازسازی دکوراسیون آشپزخانه خود را دارند، بکاربردن این ایده می تواند بسیار مناسب باشد، چرا که مقدار زیادی در هزینه ها صرفه جویی می گردد، البته اگر قصد تعویض کابینت ها را نداشته باشید و صرفا فقط بخواهید کابینت ها را رنگ کنید. بهرحال همانطور که در ادامه مشاهده خواهید کرد، این روش می تواند حتی در دکوراسیون های مدرن و امروزی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. برای آشنایی بیشتر لطفا تا سرانجام مطلب همراه ما باشید.

یکی از روش های محبوب برای اجرا کردن کابینت دو رنگ آشپزخانه، انتخاب رنگ تیره برای کابینت های ردیف پایین، و انتخاب رنگ روشن برای کابینت های ردیف بالا است. جالب است بدانید که با این روش آشپزخانه شما عظیم تر دیده می گردد، در نتیجه در آپارتمان های کوچک 60 تا 80 متری این روش می تواند خیلی به دلباز شدن فضای آشپزخانه یاری کند.

برای انتخاب رنگ تیره، خیلی ها سراغ خاکستری می فرایند، اما حتی سایه های خیلی روشن رنگ خاکستری هم برای اینکار مناسب هستند، خصوصا وقتی که با رنگ سفید شیری ترکیب می گردد.

سرمه ای رنگی است که بیشتر در اتاق خواب مورد استفاده می گردد، اما وقتی صحبت از کابینت دو رنگ آشپزخانه می گردد، سرمه ای تبدیل به یکی از بهترین گزینه ها برای اینکار می شد. همانطور که در شکل های ز یر مشاهده می کنید، ترکیب سرمه ای با سفید، حتی فضا را از حالت عادی هم روشن تر نشان می دهد.

مدل کابینت آشپزخانه هایگلاس /[عکس 50 طرح] کابینت های گلاس مدرن 2019

تناژهای رنگ سبز هم از آن گزینه هایی است که کمتر به فکر کسی خطور می نماید. برای کابینت دو رنگ آشپزخانه سبز مایل به خاکستری یا سبزخاکستری برای کابینت های پایین، و کابینت سفید برای ردیف بالا ایده ای جدید و هیجان انگیز است. حال اگر به این ترکیب دستگیره های طلایی و براق هم اضافه کنید، یک آشپزخانه کاملا لوکس و فاخر در اختیار خواهید داشت.

سبز مایل به زرد نسبت به سبز خاکستری فضایی گرمتر و دعوت کننده ایجاد می نماید. پس برای آشپزخانه های عظیمتر مناسب تر است. دستگیره کابینت ها به سلیقه خودتان بستگی دارد. واضح است که رنگ طلایی نسبت به رنگ کروم، ظاهر لوکس تری در آشپزخانه ایجاد می نماید.

رنگ خود چوب، یعنی قهوه ای نیز گزینه ای عالی برای طراحی کابینت دو رنگ آشپزخانه است. فرقی نمی نماید کابینت ام دی اف باشد یا چوب طبیعی، فقط طرح چوب روی کابینت ها در ردیف پایین، در ترکیب با کابینت های سفید، فضا را بشدت دعوت کننده و دلپذیر نشان می دهد. شکل های زیر دلیلی بر این ادعاست. اگر می خواهید آشپزخانه تان بازهم عظیمتر دیده گردد، سعی کنید دیوار بین کابینت آشپزخانه را از مواد هایگلاس انتخاب کنید.

جدیدترین مدل های کابینت چوبی در دکوراسیون آشپزخانه

البته همواره نباید کابینت های ردیف پایین برنگ تیره باشند، برای جلب توجه بیشتر می توان خارج از عرف هم عمل کرد. در شکل زیر کابینت های تماما مشکی در ردیف بالا و کابینت های سفید در ردیف پایین قرار گرفته اند. فضای آشپزخانه هم آنچنان عظیم نیست که بگوییم فقط در آشپزخانه های عظیم می گردد این کار را کرد. خیر در آشپزخانه های کوچک هم این روش عملی است. فقط توجه داشته باشید که جنس کابینت ها حتما هایگلاس باشد، تا با انعکاس نور، به روشن شدن بیشتر فضا یاری گردد.

شکل زیر هم مانند روش بالا عمل نموده اما اینبار بجای رنگ مشکی، از رنگ خاکستری استفاده شده که انتخاب مطمئن تری بنظر می رسد. توجه داشته باشید که صفحه روکابینتی آشپزخانه نیز به رنگ تیره انتخاب شده تا کابینت دو رنگ آشپزخانه به بهترین شکل خودنمایی کند.

خانواده های خیلی انرژیک و پرتحرک احتیاج به فضایی شاد و انرژیک نیز دارند. استفاده از رنگ قرمز آن هم در آشپزخانه شجاعت زیادی می خواهد، اما وقتی بخواهیم از دو رنگ متفاوت در کابینت ها استفاده کنیم، ریسک پذیری آن کمتر می گردد. آشپزخانه زیر، رنگ قرمز کابینت هایگلاس پایین را با رنگ سفید ردیف بالا خیلی عالی ترکیب نموده است. البته صفحه روکابینتی خاکستری روشن نیز در ایجاد این فضای انرژیک و زیبا بی تاثیر نبوده است.

البته بکارگیری رنگ قرمز در کابینت های کلاسیک خیلی راحت تر از کابینت های مدرن است. این رنگ باعث تقویت حس سنتی و کلاسیک آشپزخانه های طراحی شده به این سبک می گردد.

طرح های جدید کابینت رنگ روشن در آشپزخانه های مدرن و سنتی

بنفش مایل به خاکستری یکی دیگر از ایده های بکر در طراحی کابینت دو رنگ آشپزخانه است. این روش را حتی در کوچکترین آشپزخانه ها هم می گردد استفاده کرد. شکل زیر ترکیب دو رنگ بنفش و سفید را به شکلی بسیار هوشمندانه نشان می دهد.

و در ادامه سایر عکس ها:

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: اتاق
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26798

به "30 مدل کابینت دو رنگ آشپزخانه در طرح های ام دی اف و هایگلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 مدل کابینت دو رنگ آشپزخانه در طرح های ام دی اف و هایگلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید