ios14 کاربران آیفون های قدیمی را نا امید کرد

به گزارش بلاگ پو، نرم افزار جدید آیفون اپل به بعضی از دستگاه های قدیمی تر عرضه نمی گردد. این خبری است که میتواند بسیاری از کاربران قدیمی آیفون را ناامید کند. درواقع اگر آیفون شما قدیمی است میزبان ios14 نخواهید بود.

ios14 کاربران آیفون های قدیمی را نا امید کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، نرم افزار جدید اپل احتمالاً در پاییز سال جاری به آیفون وارد خواهد شد، اما در همه دستگاه های قدیمی در دسترس نخواهد بود و بر اساس اطلاعات منتش شده توسط شرکت اپل، نسل آیفون 6S قدیمی ترین دستگاه ها برای دسترسی به iOS 14 خواهد بود.

بیشتر بدانید:

همه چیز درباره iOS 14

چگونه رمزعبور Apple ID خود را به 3 روش مختلف تغییر دهید؟

اپل نقص امنیتی iOS را تایید کرد / دسترسی هکر ها به اطلاعات کاربران آیفون و آیپد

آخرین نسخه سیستم عامل آیفون اپل، که این شرکت از دوشنبه در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان جهانی رونمایی نموده است، شامل به روزرسانی هایی به صفحه اصلی آیفون، یک برنامه جدید ترجمه و فیلم تصویر در تصویر خواهد شد. اپل همچنین ابزار های جدیدی مانند Clips App نسخه های کوچکتر از برنامه ها را که باید در لحظه احتیاج استفاده گردد و کلید های ماشین دیجیتال به شما ارائه می نماید، که به شما امکان می دهد ماشین خود را با استفاده از آیفون خود قفل و روشن کنید.

اما مانند سال های گذشته، هر دستگاه اپل به iOS 14 دسترسی نخواهد داشت. وقتی اپل در بهار گذشته از iOS 13 رونمایی کرد، اعلام نمود که این نرم افزار جدید فقط برای آیفون 6 و جدیدتر در دسترس است. سال جاری، نسل آیفون 6S که در سال 2015 عرضه شد، قدیمی ترین آیفون ها برای به دست آوردن این نسخه به روز خواهند بود.

در اینجا تمام دستگاه هایی که به iOS 14 دسترسی خواهند داشت ذکر شده اند:

دستگاه های سازگار با iOS 14 شامل این موارد است: آیفون SE، آیفون 6 S، سری آیفون 7، سری آیفون 8، آیفون X، آیفون XR، سری آیفون XS، سری آیفون 11، آیفون SE جدید.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 29129

به "ios14 کاربران آیفون های قدیمی را نا امید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ios14 کاربران آیفون های قدیمی را نا امید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید