آخرین تمرین سرخپوشان برای بازی با سپاهان

به گزارش بلاگ پو، تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پایانی خود قبل از بازی با سپاهان را امروز در استادیوم شهید کاظمی دنبال کرد.

آخرین تمرین سرخپوشان برای بازی با سپاهان

به گزارش به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان آخرین تمرین خود را امروز قبل از پرواز به اصفهان در استادیوم شهید کاظمی انجام دادند. تمرین امروز شنبه در حالی آغاز شد که در آستانه بازی با سپاهان، اخبار گوناگونی در اطراف باشگاه موج می زند.

آغاز تمرین از ساعت 11 بود و برانکو ایوانکوویچ قبل از سوت آغاز تمرین، دقایقی را با بازیکنان صحبت کرد. مارکو استیلینوویچ آغازگر تمرین بود و ایگور هم با دروازه بان ها به کارهای اختصاصی پرداخت.

هندبال در نیمی از زمین، تصویرسازی حرکت بازیکنان در زمین هنگام حمله و دفاع و بازی فوتبال زیر نظر سرمربی و دستیارانش بخش هایی از برنامه تمرین امروز بود.

پس از آن، بار دیگر تمرینات بدنی در دستور کار قرار داشت. ارسال روی دروازه، پاس های عمقی و شوتزنی، بخش های بعدی برنامه امروز بود.

بازیکنان پس از تمرین و ناهار در اختیار خود بودند و اعلام شد؛ باید تا ساعت 15 در فرودگاه حضور پیدا نمایند.

لازم به ذکر است کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 16:10 دقیقه امروز شنبه 17 آذر ماه 1397 تهران را به مقصد اصفهان ترک می نماید و سرخپوشان فردا در استادیوم نقش دنیا اصفهان به مصاف تیم سپاهان خواهند رفت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3292

به "آخرین تمرین سرخپوشان برای بازی با سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین تمرین سرخپوشان برای بازی با سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید