آخرین مهلت ثبت نام آزمون الکترونیک پیش کارورزی و علوم پایه اعلام شد

به گزارش بلاگ پو، رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون الکترونیک میان دوره پیش کارورزی و علوم پایه تا 27 آبان ادامه دارد.

آخرین مهلت ثبت نام آزمون الکترونیک پیش کارورزی و علوم پایه اعلام شد

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون الکترونیک میان دوره پیش کارورزی و علوم پایه که از 14 آبان آغاز شده است، تا 27 آبان ادامه دارد.

وی در ادامه شرح داد: همچنین آزمون پیش کارورزی الکترونیک میان دوره و علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی نیز روز پنجشنبه، 7 آذر 98 برگزار می شود.

به گفته حیدرزاده، داوطلبان تحصیل کرده در خارج از کشور که در مرکز خدمات آموزشی تشکیل پرونده داده اند، قبل از ثبت نام از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، باید مبلغ 150 هزار تومان به صورت اینترنتی به عنوان هزینه ثبت نام پرداخت کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: این گروه از داوطلبان باید با در دست داشتن پرینت پرداخت هزینه و به همراه داشتن یک قطعه عکس و کارت ملی به مراکز قطب برگزارکننده آزمون های علوم پایه و پیش کارورزی تا ساعت 16 روز دوشنبه، 27 آبان مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

وی اضافه کرد: داوطلبان تحصیل کرده در خارج از کشور باید توجه داشته باشند که پرداخت وجه ثبت نام، به منزله ثبت نام در آزمون نیست و باید برای تکمیل فرآیند ثبت نام به مراکز قطب برگزارکننده آزمون مراجعه کنند.

حیدرزاده اظهار کرد: داوطلبان تحصیل کرده در داخل کشور نیز جهت ثبت نام تا ساعت 16 روز دوشنبه 27 آبان 98 فرصت دارند به دانشگاه محل تحصیل خود در حوزه مراکز برگزارکننده آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی میان دوره مراجعه و یا با معرفی دانشگاه به نزدیکترین مرکز قطب برگزارکننده آزمون مراجعه کنند.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15243

به "آخرین مهلت ثبت نام آزمون الکترونیک پیش کارورزی و علوم پایه اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت ثبت نام آزمون الکترونیک پیش کارورزی و علوم پایه اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید