شروع بارندگی ها در جنوب غربی کشور با ورود سامانه بارشی نو

به گزارش بلاگ پو، خبرگزاری خبرنگاران- کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی تازه به کشور، گفت: شدت بارش ها امروز در شرق استان خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحد و شمال بوشهر است.

شروع بارندگی ها در جنوب غربی کشور با ورود سامانه بارشی نو

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از وزارت راه و شهرسازی، خانم کبری رفیعی اضافه نمود: امروز صبح در منطقه ها صنعتی و پر جمعیت انباشت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا را انتظار داریم و از عصر امروز سامانه بارشی نو از سمت جنوب غرب وارد کشور می گردد.

وی گفت: امروز در خوزستان، چهار محال و بختیاری، بوشهر، ایلام و لرستان، بارش باران و رعدو برق و وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات، بارش برف رخ می دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی اضافه نمود: فردا (یکشنبه) ادامه بارش ها در کردستان، کرمانشاه، خوزستان، همدان، چهار محال و بختیاری، مرکزی، اصفهان، غرب فارس و بوشهر است که احتمال سیلابی شدن مسیل ها و بالاآمدن آب رودخانه ها را داریم.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: روز دوشنبه بر گستره بارش ها اضافه نموده می گردد و در بخش هایی از استان های زنجان، جنوب آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، البرز، تهران، قزوین، سمنان و سواحل دریای خزر بارش های پراکنده را خواهیم داشت.

رفیعی گفت: در روز سه شنبه در شرق و شمال شرق کشور، بارش پراکنده خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی اضافه نمود: سامانه بارشی از صبح چهارشنبه از کشور خارج می گردد، اما از امروز تا روز دوشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

وی گفت: تهران، امروز آسمانی آفتابی و غبار آلود دارد. حداقل دما امروز صبح در مهرآباد به 4 درجه بالای صفر رسید و حداکثر دما 12 درجه بالای صفر خواهد بود،

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 58187

به "شروع بارندگی ها در جنوب غربی کشور با ورود سامانه بارشی نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع بارندگی ها در جنوب غربی کشور با ورود سامانه بارشی نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید