آغاز مذاکرات یونایتد برای جذب ستاره اتلتیکو مادرید

به گزارش بلاگ پو، گفته می شود که باشگاه منچستر یونایتد مذاکرات خود را برای جذب ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید یعنی توماس لمار را آغاز کرده است.

آغاز مذاکرات یونایتد برای جذب ستاره اتلتیکو مادرید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، توماس لمار یکی از بازیکنانی بود که پس از درخشش در موناکو چشم باشگاه های بزرگ اروپایی به او دوخته شد. این ستاره فرانسوی تا آستانه انتقال به آرسنال نیز پیش رفت اما نهایتاً در سال 2018 لالیگا و اتلتیکو مادرید را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرد.

لمار که با امیدواری زیاد و به منظور درخشش راهی اتلتیکو مادرید شده بود، تا به اینجا نتوانسته روزهای خوبی را در این تیم اسپانیایی تجربه کند. در فصل جاری اوضاع برای ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید بدتر از قبل شده و او در بیشتر بازی ها روی نیمکت تیم دیگو سیمئونه نشسته است.

شرایط نه چندان خوب توماس لمار باعث شده که شایعات زیادی درباره جدایی او از اتلتیکو مادرید در تابستان پیش رو به گوش برسد. اخیرا گفته شد که تاتنهام و ژوزه مورینیو به دنبال جذب این ستاره فرانسوی هستند. حالا به نظر می رسد که منچستریونایتد نیز وارد رقابت برای جذب این بازیکن 24 ساله شده است.

همچنین گفته شده که هفته گذشته مسئولان منچستریونایتد مذاکرات را برای جذب ستاره فرانسوی منچستریونایتد با نمایندگان این بازیکن آغاز کرده اند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22356

به "آغاز مذاکرات یونایتد برای جذب ستاره اتلتیکو مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز مذاکرات یونایتد برای جذب ستاره اتلتیکو مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید