پرس: برای خرید یک بازیکن فرانسوی اقدام می کنیم، طرفداران رئال کمتر بازیکنان مان را هو نمایند

به گزارش بلاگ پو، رئیس باشگاه رئال مادرید به شایعاتی که درباره تمایل کهکشانی ها برای خرید دو ستاره فرانسوی محبوب فوتبال اروپا وجود دارد دامن زد.

پرس: برای خرید یک بازیکن فرانسوی اقدام می کنیم، طرفداران رئال کمتر بازیکنان مان را هو نمایند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آس، فلورنتینو پرس روز گذشته (چهارشنبه) مطابق هر سال پیش از مجمع عمومی سالانه این باشگاه، با گروهی از اعضا جلسه ای برگزار کرد و درباره بعضی مسائل از جمله خرید های احتمالی سفیدپوشان مادرید در آینده شرحاتی ارائه کرد.

رئیس باشگاه رئال مادرید درباره فعالیت باشگاه برای خرید بازیکنان جدید در بازار تابستان سال جاری و کوشش نافرجام برای جذب پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد با وجود تأکید اکثریت اعضای باشگاه بر خرید او، گفت: برای خرید روبرت لواندوفسکی (مهاجم لهستانی بایرن مونیخ) هم چند سال کوشش کردیم اما در نهایت او را به ما نفروختند. در خصوص پوگبا هم دقیقاً همین اتفاق رخ داد.

پرس بعد از دفاع از اقدامات باشگاه برای تقویت تیم با خرید بازیکنانی مانند ادن ازار، فرلان مندی، لوکا یوویچ و رودریگو، به سؤال یکی از اعضای باشگاه که از او پرسید اگر قرار باشد یک بازیکن فرانسوی بخرد، آیا کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن را به پوگبا ترجیح می دهد، گفت: مسئله این است که آنها را به ما نمی فروشند. کاملاً مشخص است که یک بازیکن فرانسوی که درباره تمایل باشگاه به خریدش چیزهایی هم گفته شده را دوست داریم و برای خریدش اقدام خواهیم کرد اما او را به ما نخواهند فروخت.

با وجود آنکه رئال مادرید فصل گذشته هیچ جام نبرد، رئیس باشگاه ترجیح داد که از عملکرد تیم دفاع کند. او تأکید کرد: باید منتقد عملکرد خودمان باشیم اما ارزش کارهایی که انجام داده ایم و چیزهایی که برده ایم را هم پایین نیاوریم. 4 بار قهرمان لیگ قهرمانان شدیم. سایر تیم ها فصل گذشته کوشش کردند این جام را کسب نمایند اما نتوانستند.

پرس از طرفداران رئال مادرید خواست که بیشتر هوای بازیکنان تیم شان را داشته باشند و به جای هو کردن آنها، تشویق شان نمایند. او گفت: اگر بازیکنان ما احساس نمایند که در برنابئو بیشتر تشویق می شوند تا اینکه هو شوند، دیگر از بازی کردن در خانه هراسی نخواهند داشت و من مطمئنم که ما بیشتر از این پیروز خواهیم بود و دیگر کسی نمی خواهد که از تیم ما برود.

رابطه باشگاه رئال مادرید با سازمان لیگ اسپانیا چندان جالب نبوده است. پرس کوشش کرد که از شدت تنش موجود در روابط بکاهد اما اظهارنظری انجام داد که مشخص بود هنوز دل خوشی از سازمان لیگ اسپانیا ندارد. او گفت: آنها (مسئولان لالیگا) می خواهند چیزهایی که حق ماست را به اشتراک بگذارند. این اتفاقات حتی در لیگ روسیه هم رخ نمی دهد.

پرس سپس درباره تشکیل تیم فوتبال بانوان رئال مادرید با خرید سهام باشگاه تازه صعود کردن تاکون شرح داد و گفت: بسیاری از اعضای باشگاه و طرفداران باشگاه که فرزند دختر دارند، از ما خواستند که تیم بانوان تشکیل دهیم و اکنون خواسته آنها محقق شده است. ما تیم تاکون را انتخاب کردیم چون این تیم ساختاری دارد که بر پایه جذب بازیکن از فوتبالیست های محصول آموزشگاه خودش است.

رئیس کهکشانی ها در انتها راجع به آینده اش شرح داد و تأکید کرد که می خواهد به کارش در این سمت ادامه دهد. او گفت: من هنوز از کار افتاده نشده ام.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11811

به "پرس: برای خرید یک بازیکن فرانسوی اقدام می کنیم، طرفداران رئال کمتر بازیکنان مان را هو نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرس: برای خرید یک بازیکن فرانسوی اقدام می کنیم، طرفداران رئال کمتر بازیکنان مان را هو نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید