آمریکا با کشتی های بدون سرنشین در رزمایش مشترک با بحرین شرکت کرد

به گزارش بلاگ پو، نیروی دریایی آمریکا و بحرین تمرینات مشترکی را در خلیج فارس و با استفاده از سامانه های بدون سرنشین آغاز کرده اند.

آمریکا با کشتی های بدون سرنشین در رزمایش مشترک با بحرین شرکت کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نیروی دریایی آمریکا و بحرین تمرینات مشترکی را به عنوان بخشی از یک سری تمرینات بین نیروهای آمریکایی و شرکای آنها در منطقه خلیج فارس برای ادغام سامانه های بدون سرنشین در عملیات دریایی منطقه آغاز کرده اند.

تیم هاوکینز سخنگوی نیروی دریایی ایالات متحده به خبرگزاری فرانسه گفت: تمرین امروز که افق های تازه نام دارد، بخشی از تلاش ها برای کمک به ارتقای آگاهی و توانمندی در زمینه بازدارندگی و مشارکت دریایی است.

هاوکینز اضافه کرد: دو کشتی بدون سرنشین به نام Mantas T-12 را در نزدیکی دو کشتی نیروی دریایی سلطنتی بحرین در آب می گذاریم و این به درک چگونگی استفاده از این کشتی ها برای ارتقاء آگاهی در حوزه دریایی کمک خواهد کرد که برای حفظ ثبات و امنیت منطقه بسیار مهم است.

این اولین بار است که نیروی دریایی آمریکا کشتی های بدون سرنشین را با کشتی های سرنشین دار در آب های خاورمیانه ترکیب می کند.

ناوگان پنجم آمریکا مستقر در بحرین ماه گذشته گفت که نیروی تازهی را برای ادغام پهپادها، کشتی های بدون سرنشین و هوش مصنوعی در عملیات خود در خلیج فارس راه اندازی کرده است.

ص

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 57009

به "آمریکا با کشتی های بدون سرنشین در رزمایش مشترک با بحرین شرکت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا با کشتی های بدون سرنشین در رزمایش مشترک با بحرین شرکت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید