آنر X6 با دوربین 50 مگاپیکسلی و باتری پرظرفیت از راه می رسد

به گزارش بلاگ پو، اینطور که به نظر می رسد، آنر میخواهد به زودی از یک گوشی هوشمند تازه با نام آنر X6 با دوربین 50 مگاپیکسلی و باتری پرظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی رونمایی کند.

آنر X6 با دوربین 50 مگاپیکسلی و باتری پرظرفیت از راه می رسد

گوشی های سری آنر X بخش گوشی های مالی شرکت آنر را تشکیل می دهند که با قیمت مناسب به بازار عرضه می شوند. آنر در حال حاضر یک شرکت مستقل است و دیگر زیر نظر هواوی کار نمی کند. تا به امروز هم 5 مدل گوشی را به عنوان یک شرکت مستقل رسما وارد بازار جهانی نموده که به نظر می رسد به زودی قرار است مدل ششمی که یک مالی است به آن ها اضافه گردد. این خبر را شعبه میانمار آنر منتشر نموده و در نتیجه رسمی است و می توان آن را موثق دانست.

طبق اطلاعات منتشر شده، آنر X6 یک گوشی با نمایشگر بزرگ و باتری بسیار پرظرفیت خواهد بود. روی بالاترین بخش نمایشگر این گوشی یک حفره به صورت قطره ای تعبیه شده که میزبان دوربین سلفی است. روی پنل پشتی گوشی هم یک ماژول مربعی شکل را شاهد هستیم که یک دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی و دو دوربین دیگر روی آن قرار گرفته اند؛ اگر این طراحی آشنا به نظر می رسد به این خاطر است که آنر X8 هم تا حد زیادی از همین طراحی بهره می برد.

اگرچه در خبری که شعبه میانمار آنر اعلام نموده اشاره ای به نوع تراشه و وضوح دوربین ها نشده است اما طبق شایعاتی که پیرامون این گوشی وجود دارد، به نظر می رسد به عنوان قلب تپنده قرار است یک تراشه ساخت مدیاتک در آن ایفای نقش کند اما متأسفانه از مدل این تراشه هیچ اطلاعی نداریم. بعلاوه در رابطه با دوربین ها هم فقط به وضوح دوربین اصلی اشاره شده و نه سایر دوربین ها. البته از آن جایی که این گوشی مالی است، انتظار می رود یک دوربین ماکرو و سنجش عمق هم دوربین اصلی را همراهی نمایند.

البته در شایعات پیرامون این محصول هم دقیقا به همین موضوع اشاره شده که در کنار دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دو دوربین 2 مگاپیکسلی هم حضور خواهند داشت که به احتمال بسیار فراوان همان ماکرو و سنجش عمق خواهند بود. دوربین سلفی هم سنسوری به بزرگی 5 مگاپیکسل خواهد داشت.

بعلاوه به گفته یک منبع خبری از مالزی، ظاهرا آنر X6 قرار است نمایشگری 6.5 اینچی از نوع LCD با وضوح +HD داشته باشد. سیستم عامل پیش فرض این گوشی اندروید 12 مبتنی بر رابط کاربری Magic UI 6.1 است. بعلاوه 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی هم یک ترکیب از این محصول را تشکیل می دهند. حال آیا ترکیب سخت افزاری دیگری هم وجود داشته باشد یا خیر تعیین نیست.

تمام این تعیینات برای یک گوشی مالی معقول و منطقی به نظر می رسند اما افشاگری که آن ها را منتشر نموده خیلی سابقه خاصی در زمینه افشای اطلاعات پیرامون گوشی های هوشمند ندارد. بنابراین توصیه می گردد تا قبل از رونمایی رسمی از آنر X6 این خبر را در حد یک شایعه بدانید. البته جز باتری پرظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی و دوربین 50 مگاپیکسلی که به وسیله خود آنر تأیید شده است.

قیمت احتمالی این محصول 600 MYR (واحد پول مالزی) خواهد بود که با تبدیل مستقیم به دلار آمریکا، به چیزی در حدود 130 دلار می رسد. حال از قیمت جهانی این محصول اطلاع دقیقی در اختیار نداریم. انتظار داریم آنر X6 در رنگ های مشکی، آبی و سفید، به زودی راهی بازار گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 شهریور 1401 بروزرسانی: 30 شهریور 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 66859

به "آنر X6 با دوربین 50 مگاپیکسلی و باتری پرظرفیت از راه می رسد" امتیاز دهید

1 کاربر به "آنر X6 با دوربین 50 مگاپیکسلی و باتری پرظرفیت از راه می رسد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر X6 با دوربین 50 مگاپیکسلی و باتری پرظرفیت از راه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید