ابراز نارضایتی مانچینی از بازگشت لیپی، مانچو 3 پیشنهاد از لیگ برتر دارد

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از بازگشت سرمربی پیشین آتزوری به فدراسیون فوتبال این کشور ناراضی به نظر می رسد.

ابراز نارضایتی مانچینی از بازگشت لیپی، مانچو 3 پیشنهاد از لیگ برتر دارد

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته (چهارشنبه) شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گزارش داد مارچلو لیپی قرار است از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا به عنوان مدیر فنی تیم های ملی ایتالیا (تیم ملی ایتالیا و تیم های رده های پایه) منصوب شود و در آینده هم رئیس اتحادیه مربیان ایتالیا خواهد شد، اتفاقی که ظاهراً به مذاق روبرتو مانچینی خوش نیامده است.

نشریه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت با انتشار گزارشی مدعی شد مانچینی 55 ساله از اینکه گابریله گراوینی رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا او را در جریان ارائه پیشنهاد همکاری به لیپی 72 ساله به عنوان مدیر فنی تیم های ایتالیا قرار نداده، ناراحت و ناراضی است.

بازگشت لیپی به فدراسیون فوتبال ایتالیا، می تواند تهدیدی برای آزادی عمل مانچینی باشد، چرا که سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا در حال حاضر در پست خود آزادی عمل کافی دارد و همچنین به راحتی می تواند با مربیان تیم های پایه ایتالیا ارتباط برقرار کند.

طبق این گزارش مانچو همچنین سه پیشنهاد قابل توجه از باشگاه های لیگ فزونی انگلیس دریافت کرده، اما سرمربی پیشین منچسترسیتی به قراردادش با فدراسیون فوتبال ایتالیا متعهد است و می خواهد تابستان سال آینده در مسابقات یورو روی نیمکت آتزوری باشد.

کارنامه روبرتو مانچنیی در تیم ملی فوتبال ایتالیا درخشان بوده، به طوری که تیم تحت هدایت این مربی ایتالیایی در مرحله انتخابی یورو 2020 پیروز شد هر 10 بازی خود را با پیروزی به پایان ببرد، این در حالی است که جوانان خوبی هم زیر نظر او به ترکیب آتزوری اضافه شده اند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 30780

به "ابراز نارضایتی مانچینی از بازگشت لیپی، مانچو 3 پیشنهاد از لیگ برتر دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز نارضایتی مانچینی از بازگشت لیپی، مانچو 3 پیشنهاد از لیگ برتر دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید