قطری ها به دنبال خرید ناپولی

به گزارش بلاگ پو، یک رسانه انگلیسی از کوشش خانواده سلطنتی قطر برای خرید باشگاه ناپولی و بی میلی مالک فعلی برای حفظ این باشگاه خبر داده است.

قطری ها به دنبال خرید ناپولی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه دیل میل انگلیس، خانواده سلطنتی قطر میخواهد سهام باشگاه ناپولی را بخرد و به همین منظور پیشنهادی بالغ بر نیم میلیارد یورو هم ارائه نموده است. طبق ادعا دیلی میل، در پی ماجراهای جنجالی اخیر در تیم فوتبال ناپولی - سرپیچی بازیکنان از دستور اورلیو دلورنتیس مالک باشگاه برای رفتن به یک اردوی تنبیهی یک هفته ای - مالک باشگاه از ازباشگاه داری دلزده شده است و منتظر دریافت پیشنهادی مناسب برای فروش ناپولی است. دلورنتیس در حال حاضر در فوتبال ایتالیا دو تیم دارد که یکی از آنها ناپولی در سری A و دیگری باری در سری B است. از میان این دو تیم اما ظاهراً او ترجیح می دهد تنها مالکیت باری را حفظ کند، باشگاهی که تابستان سال 2018 آن را خرید.

در همین حال خانواده آل ثانی، حاکم قطر که به واسطه شرکت سرمایه گذاری ورزشی قطر (QSI) مالک باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه محسوب می شوند، قصد دارند در یکی دیگر از لیگ های معتبر فوتبال اروپا تیم داشته باشد و می خواهند از نارضایتی دلورنتیس برای خرید ناپولی استفاده نمایند. گویا آنها پیشنهادی 560 میلیون یورویی هم بابت خرید این باشگاه به دلورنتیس ارائه نموده اند، البته هنوز معین نیست که کدام یک از اعضای این خانواده میخواهد باشگاه ناپولی را به تملک خود درآورد.

دلورنتیس سال 2004 باشگاه ناپولی را که به دلیل بحران اقتصادی و ورشکستگی به سری C سقوط نموده بود، خرید و آن را به دسته اول فوتبال ایتالیا برگرداند، جایی که در سال های اخیر به یک مدعی جدی برای کسب اسکودتو تبدیل شد. با این حال در این فصل تیم او دچار افتی محسوس شده و از تیم های بالای جدول فاصله گرفته است. دلورنتیس بارها به خاطر عدم سرمایه گذاری کافی برای خرید بازیکن مورد انتقاد واقع شده و اخیرا هم سرپیچی بازیکنان از دستور او برای حضور در یک اردوی تنبیهی اقتدارش در این باشگاه زیر سؤال رفته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15905

به "قطری ها به دنبال خرید ناپولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطری ها به دنبال خرید ناپولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید