ابلاغ برنامه 5 سال آینده برای ساخت 5 میلیون واحد مسکونی

به گزارش بلاگ پو، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از ابلاغ برنامه 5 سال آینده حوزه مسکن برای ساخت 5 میلیون واحد مسکونی اطلاع داد.

ابلاغ برنامه 5 سال آینده برای ساخت 5 میلیون واحد مسکونی

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، محمود محمودزاده در مراسم تودیع و معارفه علی نبیان و احمد اصغری مهرآبادی مدیران عامل سابق و جدید سازمان ملی زمین و مسکن، با اشاره به حجم وظایف این سازمان، آن را قلب تپنده بخش مسکن وزارت راه و شهرسازی خواند.

محمودزاده از ابلاغ برنامه 5 سال آینده حوزه مسکن برای ساخت 5 میلیون واحد مسکونی اطلاع داد و گفت: این تصمیمات از برنامه های بلند مدت حوزه مسکن وزارت راه و شهرسازی است و به یک دولت خاص تعلق ندارد.

وی در مورد پیشرفت طرح اقدام ملی مسکن، شرح داد: با کوشش تمامی مسؤولان حوزه های ذیربط تا به امروز پیروز به تأمین زمین برای حدود 200 هزار واحد مسکونی شده ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان مسائل فیمابین وزارت راه و شهرسازی و سازمان منابع طبیعی، گفت: بر اساس تفاهم اولیه مقرر شده که حدود 250 هزار هکتار زمین از سازمان منابع طبیعی به وزارت راه و شهرسازی منتقل گردد، اما در جلسات مشترکی که در دولت تشکیل شده وزیر جهاد کشاورزی برای انتقال حدود 750 هزار هکتار زمین دیگر نیز اعلام آمادگی نموده است.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، تدوین مقررات و آئین نامه های تازه با توجه به شرایط مالی جدید کشور را از دیگر مواردی دانست که می تواند تحولی در حوزه مسکن کشور ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 41239

به "ابلاغ برنامه 5 سال آینده برای ساخت 5 میلیون واحد مسکونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ برنامه 5 سال آینده برای ساخت 5 میلیون واحد مسکونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید