اجرای طرح کاداستر در 450 هزار هکتار اراضی کشاورزی استان بوشهر

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، احمد صحراکار صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت بسیار بالای اجرای طرح کاداستر گفت: طرح کاداستر تاکنون در بیش از 265 هزار هکتار اراضی کشاورزی استان بوشهر به اجرا درآمده است.

اجرای طرح کاداستر در 450 هزار هکتار اراضی کشاورزی استان بوشهر

وی افزود: مجوز افزایش اجرای سطح طرح کاداستر برای 185 هزار هکتار دیگر اراضی کشاورزی استان بوشهر توسط مدیر کل دفتر مهندسی و حدنگاری سازمان امور اراضی کشور و موافقت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر صادر شد.

صحراکار افزود: در دی ماه 1394، مجوز انعقاد قرارداد برای اجرای طرح ملی کاداستر اراضی کشاورزی استان بوشهر در سطح 265 هزار هکتار از محل اعتبارات ملی و استانی صادر گردیده بود که با مجوز جدید و انعقاد قرارداد سطح اجرای طرح در استان به 450 هزار هکتار رسیده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: هم اکنون نقشه 265 هزار هکتار از اراضی کشاورزی و باغات استان تهیه و برای ثبت در سامانه کاداستر تحویل اداره کل ثبت اسناد و املاک استان داده گردیده است.

وی هدف از اجرای طرح کاداستر را سنددار کردن کل اراضی کشاورزی مطرح نمود و ادامه داد: دسترسی به اطلاعات مکانی و توصیفی دقیق از وضعیت اراضی کشاورزی استان و ساماندهی مالکیت، تثبیت حقوقی و ثبتی این اراضی و برای برنامه ریزی بهینه برای کشاورزی از اهداف این طرح است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر اعلام کرد: اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی می بایست در نهایت منجر به تثبیت مالکیت اراضی و برطرف اختلافات حقوقی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1397 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1762

به "اجرای طرح کاداستر در 450 هزار هکتار اراضی کشاورزی استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح کاداستر در 450 هزار هکتار اراضی کشاورزی استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید