احتمال انتقال بازی های تیم ملی فوتبال ایران به زمین بی طرف!

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، روزنامه الریاضیه عربستان به نقل از یک منبع مطلع در کنفدراسیون فوتبال آسیا بیان کرد AFC میخواهد مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 و انتخابی جام ملت های 2023 آسیا را به صورت متمرکز برگزار کند و کشورهایی که خواستار میزبانی هستند، می توانند درخواست خود را ارائه بدهند.

احتمال انتقال بازی های تیم ملی فوتبال ایران به زمین بی طرف!

بنا بر گزارش این روزنامه، کنفدراسیون آسیا پیشنهاد داده است مرحله هفتم تا دهم انتخابی جام جهانی از 3 تا 15 ماه ژوئن (13 تا 25 خرداد 1400) برگزار گردد و این پیشنهاد مورد موافقت فیفا قرار گرفته است.

در بخشی از خبر الریاضیه آمده است: انجام مسابقه در ماه مارس (فروردین) بعید است مگر در موارد خاص. همین منبع اظهار کرد که کمیته مسابقات AFC توصیه نموده است مسابقات از 25 مارس شروع گردد و در ماه ژوئن به نتیجه برسد.

در این خبر همچنین تاکید شده است که کشورهایی که در بازی رفت میزبان بوده اند، در بازی با همان حریف برای دریافت میزبانی متمرکز در اولویت نیستند و ممکن است دیدارها به زمین بی طرف منتقل گردد.

به گزارش خبرنگاران، اگر طرح AFC برای برگزاری متمرکز بازی ها به تصویب نهایی برسد و فدراسیون فوتبال ایران در دریافت میزبانی بازی های برگشت ناکام بماند، تیم ملی کشورمان متحمل ضرر بزرگی خواهد شد چرا که سه بازی برگشت ایران مقابل هنگ کنگ، بحرین و عراق که حساسیت زیادی دارد به جای ایران در یک کشور دیگر برگزار می گردد.

علاوه بر این، با استناد به ادعای الریاضیه، اگر عراق یا بحرین بتواند میزبانی این گروه را از آن خود کند، احتمال انتقال بازی های تیم ملی کشورمان با این تیم به زمین بی طرف وجود دارد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 42800

به "احتمال انتقال بازی های تیم ملی فوتبال ایران به زمین بی طرف!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال انتقال بازی های تیم ملی فوتبال ایران به زمین بی طرف!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید