احتمال رعد و برق و رگبار پراکنده باران در برخی نقاط استان بوشهر

به گزارش بلاگ پو، پیغام مساعدی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در غالب نقاط استان بویژه در مناطق ساحلی و غیر مرتفع جوی نسبتاً پایدار به همراه پدیده غبار محلی و گاهی وزش ملایم باد پیش بینی می گردد.

احتمال رعد و برق و رگبار پراکنده باران در برخی نقاط استان بوشهر

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اعلام کرد: طی 24 ساعت آینده خلیج فارس نیز غالبا ملایم و شرایط برای ترددهای دریایی در سواحل استان مساعد است.

وی اضافه کرد: طی امروز و فردا در ساعاتی از بعدازظهر و شب احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی و در پی آن رشد ابر در ارتفاعات استان همراه با احتمال رعد و برق و رگبار پراکنده باران و تندبادهای لحظه ای در این مناطق دور از انتظار نیست.

مساعدی اعلام کرد: آسمان استان طی ساعات آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی و در طول روز گاهی وزش ملایم باد، طی ساعاتی از بعد از ظهر و شب همراه با رشد ابر در ارتفاعات استان و احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی و رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت 8 تا 30 گاهی تا 36 کیلومتر در ساعت، از اوایل شب بتدریج جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت 8 تا 30 گاهی تا 36 کیلومتر در ساعت و در هنگام وزش تند باد در ارتفاعات استان گاهی بیش از 40 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اعلام کرد: همچنین ارتفاع موج دریا دریا در استان بوشهر بین 30 تا 60 گاهی تا 90 سانتیمتر خواهد بود.

وی اضافه کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت چهار و 52 دقیقه بامداد، جزر اول ساعت 13 و دو دقیقه، مد دوم ساعت 19 و 58 دقیقه و جزر دوم ساعت 23 و 36 دقیقه خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1722

به "احتمال رعد و برق و رگبار پراکنده باران در برخی نقاط استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال رعد و برق و رگبار پراکنده باران در برخی نقاط استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید