احتمال لغو سوپرجام ایتالیا به خاطر مسائل پروازی میلان

به گزارش بلاگ پو، تاخیر در پرواز میلان می تواند منجر به لغو بازی سوپرجام ایتالیا گردد.

احتمال لغو سوپرجام ایتالیا به خاطر مسائل پروازی میلان

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور تابستان ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، پس از اینکه پرواز روز سه شنبه تیم میلان به مقصد دوحه برای برگزاری بازی روز آدینه سوپرجام ایتالیا به دلیل نقص فنی هواپیما به روز بعد موکول شد، سران تیم ایتالیایی اعلام کردند در صورت تاخیر مجدد در پرواز قید سفر به دوحه و انجام بازی سوپرجام را می زند.

یوونتوس، رقیب میلان در سوپرجام در حال حاضر در قطر است و اگر میلان در بازی حاضر نگردد، آنها طبق قانون 3 بر صفر به فزونی و فتح سوپرجام ایتالیا می رسند؛ مگر اینکه با توافق طرفین تاریخ جدیدی برای برگزاری بازی اعلام گردد.

در شرایطی از بازی در ورزشگاه المپیک تورین به عنوان مکان بعدی یاد می گردد که بلیت های بازی روز آدینه فروخته شده و عدم انجام رقابت، ضرر اقتصادی هنگفتی به هر 2 تیم می زند. از طرفی در صورت لغو بازی، این جدال باید حتما تا سرانجام سال 2016 انجام گردد و چون هیچ زمان خالی دیگری تا سرانجام فصل جاری در سال 2017 وجود ندارد.

برگزاری بازی در روز 26 دسامبر مورد توافق طرفین نیست چون بازیکنان 2 تیم آن تاریخ باید در تعطیلات باشند و تورهای آمریکایی و آسیایی هم در پیش خواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18240

به "احتمال لغو سوپرجام ایتالیا به خاطر مسائل پروازی میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال لغو سوپرجام ایتالیا به خاطر مسائل پروازی میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید