ادامه تصویربرداری خانواده دکتر ماهان در شمال کشور

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، علی شیرمحمدی جانشین تهیه کننده سریال خانواده دکتر ماهان با اشاره به محور اصلی این سریال که این روزها در شمال کشور مراحل فراوری را پشت سر می گذارد، اظهار کرد: داستان این سریال تلویزیونی درباره حمایت از محیط زیست و گونه های حیات وحش است و در حال حاضر تصویربرداری این مجموعه در مارکده و سمسکنده که بخشی از جنگل های ساری هستند، ادامه دارد.

ادامه تصویربرداری خانواده دکتر ماهان در شمال کشور

وی ادامه داد: با حضور یکی از زبده ترین متخصصان حیات وحش کشور که پزشک معتمد سازمان محیط زیست است یکی از دشوار ترین صحنه های سریال که تیمار یک مرال وحشی توسط شخصیت دکتر ماهان بود تصویربرداری شد.

شیرمحمدی شرح داد: تصویربرداری سریال خانواده دکتر ماهان در جنگل های لفور با ورود بازیگران جدید ادامه خواهد داشت. هوای گرم و شرجی منطقه روند فراوری این مجموعه را دشوار نموده است اما گروه تمام تلاششان را می نماید تا اثری درخور و شایسته برای مخاطب و همچنین در پاسداشت محیط زیست ساخته گردد.

تهیه و فراوری مجموعه تلویزیونی خانواده دکتر ماهان این روزها به کارگردانی علی محمد قاسمی در استان مازندارن ادامه دارد و تصویربرداری بخش های مربوط به تهران با کارگردانی راما قویدل اوایل سال جاری به سرانجام رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 637

به "ادامه تصویربرداری خانواده دکتر ماهان در شمال کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه تصویربرداری خانواده دکتر ماهان در شمال کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید