ادامه لیگ والیبال در2گروه بهترین راه حل است، به فکر تیم ملی باشیم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، سی و چهارمین دوره رقابتهای لیگ برتر والیبال ایران، درحالی از روز چهارشنبه 19 شهریورماه آغاز شده بود که پس از هفت هفته رقابت، از 18 مهرماه به منظور قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا، ادامه این مسابقات متوقف شد.

ادامه لیگ والیبال در2گروه بهترین راه حل است، به فکر تیم ملی باشیم

کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال در نظر داشت ادامه مسابقات لیگ برتر را از روز چهارشنبه هفتم آبان ماه آغاز کند که با توجه به درخواست باشگاه ها مبنی بر تجدید نظر در این خصوص، و به نتیجه نرسیدن برسر چگونگی ادامه این رقابتها، دیدارهای روز چهارشنبه این هفته نیز برگزار نخواهد شد.

بهروز عطایی در مصاحبه خبرنگاران درآمل اضافه نمود: از سه شیوه ای که فدراسیون والیبال برای از سرگیری مسابقات لیگ برتر پیشنهاد داد، برگزاری رفت و برگشت مسابقات طبق روال جاری، ادامه مسابقات در دور رفت و برگشت بدون تغییر و متمرکز شدن بازی های مرحله پلی آف و پیشنهاد سوم برای دور برگشت بر اساس امتیازات دور رفت در دو گروه تقسیم شوند و به صورت رفت و برگشت مسابقه دهند.

وی افزود، از سه پیشنهاد ارائه شده از سوی فدراسیون، که تیم ها موظف به انتخاب یکی از سه پیشنهاد بودند، گزینه سوم برگزاری مسابقات در دو گروه به صورت رفت و برگشت بهترین ومنطقی ترین گزینه است.

برگزاری متمرکزبازیها مغایرشیوه های نامه های کرونایی

سرمربی تیم لبنیات هرازآمل با بیان اینکه بعضی از مدیران تیم ها صحبت از برگزاری متمرکز بازی ها واصرار زیاد به این شیوه را دارند، گفت، اینکه بازی ها در دو یا سه شهر به صورت متمرکز برگزار شود، خیلی منطبق بر شیوه نامه های بهداشتی پیشگیری از کرونا نیست واگر قرار باشد این بازی ها متمرکز درکلان شهرها برگزار شود، متأسفانه اکنون کلان شهرهای کشور درشرایط فوق حاد کرونایی هستند و ورود واسکان تیم ها دراین شهرها به مراتب تبعات بسیارسنگین تری را به همراه خواهد داشت.

عطایی ادامه داد، واقعاً از بعضی باشگاه ها تعجب می کنم که چرا به دنبال به سرانجام زودتر رقابت های لیگ هستند؟

به فکر تیم ملی والمپیک هم باشیم

سرمربی تیم والیبال لبنیات هرازآمل با اشاره به اینکه درسال قبل از بازی های المپیک قرار داریم و برگزاری متمرکز واتمام 20 روز مسابقات حداقل تا سرانجام دی ماه درکوتاه مدت نتیجه بخش اما در افق درازمدت یک آسیب جدی برای تیم ملی وارد خواهد نمود، گفت: در سال ماقبل المپیک قرار داریم وطبیعی هست که بازیکنان مورد نظر کادرفنی که درتیم های باشگاه های حضور دارند، باید در جریان مسابقات باشند.

عطایی ادامه داد، اینکه مسابقات در یک فرصت زمانی به سرانجام برسد و در 3 تا 4 ماه بازیکنان هیچ برنامه نداشته باشند، عواقب سو آن برای تیم ملی و ناآماده بودن بازیکنان نیز در بازی های المپیک نمایان خواهد شد.

وی اضافه نمود: ما نباید از مسائل فنی غافل شویم. رقابت ها اگر به صورت متمرکز برگزار شود، در یک مدت زمانی دو تا سه هفته ای به سرانجام می رسد وپس از آن برای تیم ملی که بازیکنان باید آماده شوند، در سال قبل از المپیک مشکل ساز خواهد شد.

فدراسیون وتیم ها باید مدیریت نمایند

سرمربی تیم لبنیات هرازآمل با اشاره به اینکه شرایط پیش آمده وتداوم ناخواسته بیماری کرونا در کشور وکل جهان نمی توان همه را مقصر گرفت ودرچنین شرایطی باید بهترین تصمیم، همفکری وهمکاری همه جانبه داشت، توضیح داد، البته بخش زیادی از این تصمیم ها به مدیریت فدراسیون والیبال برمی شود و بخش دوم نیز انتظار هست که همه تیم های لیگ فزونی نیز عجولانه تصمیم نگیرند وهمه جوانب امر را درنظربگیرند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 36687

به "ادامه لیگ والیبال در2گروه بهترین راه حل است، به فکر تیم ملی باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه لیگ والیبال در2گروه بهترین راه حل است، به فکر تیم ملی باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید