ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی بیماری های التهابی روده در رشت

به گزارش بلاگ پو، کنگره سراسری بیماری های التهابی روده با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت و با حضور 200 تن از پزشکان فوق تخصص گوارش در رشت گشایش یافت.

ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی بیماری های التهابی روده در رشت

به گزارش خبرنگاران، فریبرز منصور قناعی، در آیین افتتاحیه کنگره سراسری بیماری های التهابی روده ضمن تشریح اهداف و محورهای کنگره مذکور، اظهار کرد: این کنگره به همت انجمن متخصصان گوارش و کبد ایران و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مرکز تحقیقات گوارش و کبد کاسپین در رشت در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: کنگره سراسری بیماری های التهابی روده با حضور بیش از 200 تن از متخصصان گوارش و کبد کشور و پزشکان رشته های مرتبط، 29 و 30 فروردین ماه سال جاری با طرح جدیدترین دستاوردها و مباحث علمی در سالن همایش هتل کادوس رشت در حال برگزاری است.

دبیر علمی کنگره سراسری بیماری های التهابی روده، اپیدمیولوژی بیماری های التهابی روده، چالش های مهم پزشکان فوق تخصص گوارش در درمان بیماران مبتلا به بیماری التهابی روده، موارد مشکل دار در بیماران کولیت اولسراتیو، موارد مشکل دار در بیماران کرون، نقش 5 - ASA در بهبود کنترل و پیشگیری از سرطان در بیماری های التهابی روده را از محورهای این کنگره مطرح نمود.

وی حاملگی و بیماری التهابی روده، بهبود کیفیت زندگی در بیماران مبتلا به IBD ، ثبت بیماری های التهابی روده، مراقبت های اندوسکوپیک در بیماران با بیماری التهابی روده، پیشگیری از سرطان، غربالگری و واکسیناسیون در بیماری التهابی روده، عفونت ها و بیماری های التهابی روده را از دیگر محورهای کنگره سراسری دو روزه بیماری های التهابی روده بیان نمود.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6349

به "ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی بیماری های التهابی روده در رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی بیماری های التهابی روده در رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید