ارسال بیش از 180 اثر به ششمین جایزه شاملو

به گزارش بلاگ پو، با انتها یافتن زمان ارسال کتاب به جایزه شاملو، دبیرخانه این جایزه از ارسال بیش از 180 عنوان کتاب برای داوری اطلاع داد.

ارسال بیش از 180 اثر به ششمین جایزه شاملو

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، پانزدهم مرداد، مهلت ارسال کتاب برای شرکت در ششمین دوره جایزه شعر احمد شاملو به انتها رسید. بیش از صدوهشتاد عنوان کتاب از سوی شاعران علاقه مند به شرکت در این جایزه و ناشران شعر برای دبیرخانه ارسال شده که حدود صدوهفتاد عنوان آن واجد شرایط شرکت در این دوره جایزه هستند. داوران مرحله اول هم کار خواندن و آنالیز آثار رسیده را شروع نموده اند. زمان اعلام نتایج مرحله اول ششمین دوره این جایزه مانند هر سال، یکم مهر ماه امسال بوده خواهد بود.

  • فراخوان ششمین دوره جایزه شعر احمد شاملو

آذرماه سال گذشته هم، پنجمین دوره جایزه شعر احمد شاملو برگزار گردید که هیئت داوران آن شامل علیرضا آبیز، حسین پاینده، مشیت علایی، محمدرضا فرزاد، در بیانیه ای اظهار داشت این جایزه امسال برگزیده ای نداشت و تنها دو مجموعه شعر و من فقط نگاه می کنم سروده افسانه مرادی و سفرِ سَفر سروده وحید داور را شایسته تقدیر دانست.

جایزه شعر احمد شاملو از سال 1394 به همت و با کوشش اعضای موسسه الف. بامداد بنیان گذاشته شد که موسسه ای است فرهنگی پژوهشی، به مدیریت آیدا شاملو، همسر احمد شاملو و به کمک چند تن از دوستان و علاقه مندان این شاعر اداره می گردد.

جایزه شعر شاملو هر سال از میان مجموعه شعرهای نو چاپ اول منتشرشده در سال قبل که برای دبیرخانه این جایزه ارسال می گردد، مجموعه شعر برگزیده سال را انتخاب و معرفی می نماید. این جایزه شامل تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی است که در مراسمی در سال روز تولد احمد شاملو، 21 آذر، به برنده اهدا می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 31687

به "ارسال بیش از 180 اثر به ششمین جایزه شاملو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال بیش از 180 اثر به ششمین جایزه شاملو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید