ارومیه در آمادگی کامل برگزاری مسابقات جهانی والیبال به سر می برد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، عبدالله چمن گلی پیش از ظهر سه شنبه در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد آخرین اخبار در زمینه آماده سازی برای میزبانی این دوره از مسابقات جهانی والیبال در ارومیه اظهارداشت: آماده سازی ارومیه برای میزبانی این دوره از مسابقات یک کار تیمی بود و رئیس سابق فدراسیون والیبال کوشش های زیادی برای این میزبانی کردند.

ارومیه در آمادگی کامل برگزاری مسابقات جهانی والیبال به سر می برد

وی ادامه داد: هم اکنون تمام مراحل از جمله آماده سازی سالن برگزاری مسابقات، هتل ها و محل های اسکان و پذایریی، فضای شهری برای میزبانی تیم ها به نحو شایسته آماده سازی شده و در آمادگی کامل به سر می بریم.

چمن گلی در مورد حرف و حدیث ها در زمینه بازار سیاه بلیط این بازیها بخصوص در بخش بانوان گفت: در این دوره از رقابت ها بر اساس هماهنگی های انجام گرفته ورود بانوان به سالن آزاد است و در زمینه فروش بلیط ها فدراسیون جهانی والیبال نظارت می نماید.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اعلام نمود: فروش بلیط ها با نظارت فدراسیون جهانی والیبال صورت می گیرد تنها اندگی از بلیط ها در اختیار بانوان پیشکسوت والیبال قرار گرفته و موضوع فروش کنترل شده بلیط ها صحت ندارد.

چمن گلی با قدردانی از همراهی و همکاری شایسته مردم در مورد برگزاری این مسابقات اظهارداشت: تمامی شعارها در لیگ ملت های والیبال با هماهنگی فدراسیون و هیئت والیبال با لیدرها خواهد بود.

وی ادامه داد: دست همه مسئولان کشوری و استانی را برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات می بوسم و قدردان زحمات همه دست اندرکاران هستم امیدوام بتوانیم با شایستگی این رقابت ها را میزبانی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه هیچ مهندسی بر سکوهای استادیوم انجام نشده است اظهارداشت: ضعف در فروش بلیط را قبول داریم اما تمام کوششها در جهت برطرف این مشکل بکار گرفته شد.

وی با بیان اینکه تیم های خارجی در هتل آنا اسکان داده می شوند گفت: کوشش شده امکانات و تجهیزات بکارگرفته شده در شان ارومیه، استان و حتی کشور باشد.

چمن گلی اعلام نمود: ورزشکاران در بهترین هتل های استان مقیم خواهند شد و در خاتمه برگزاری مسابقات، از میهمانان با اهدای سوغات فرهنگی فراوری استان بدرقه خواهند شد.

هفته سوم لیگ ملت های والیبال از 24 تا 26 خرداد ماه سال جاری به میزبانی ارومیه با حضور تیم های ایران، کانادا، لهستان و روسیه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15092

به "ارومیه در آمادگی کامل برگزاری مسابقات جهانی والیبال به سر می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارومیه در آمادگی کامل برگزاری مسابقات جهانی والیبال به سر می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید