اعتراض ایگور به شرایط تمرین تیم ملی والیبال

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران ، دور مقدماتی سطح یک لیگ جهانی سال 2017 از 12 تا 28 خردادماه با حضور 12 تیم صربستان، برزیل، فرنسه، ایتالیا، لهستان، امریکا، روسیه، ایران، بلژیک، آرژانتین، بلغارستان و کانادا در گروه های متفاوت و در سه هفته برگزار می گردد.

اعتراض ایگور به شرایط تمرین تیم ملی والیبال

هفته نخست این رقابت ها به میزبانی سه کشور ایتالیا، صربستان و روسیه برگزار می گردد که تیم ملی والیبال ایران در شهر پیزارو ایتالیا به مصاف تیم های ایتالیا، برزیل و لهستان می رود.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه بولتن مسابقات ایتالیا به دستمان رسیده، گفت: تمامی اطلاعات شامل هتل محل اسکان، راستا پروازی، سالن تمرین، زمان مسابقات و تمرین و … در این بولتن قید شده است.

امیر خوش خبر توضیح داد: شرایط تمرینی تیم ایران از نظر زمانی برگزاری مورد تایید ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی قرار نگرفت و نسبت به آن اعتراض کردیم. حتی در این برنامه برای روز پنج شنبه 11 خردادماه تمرینی برای تیم ایران برنامه ریزی نشده است.

وی درباره تعداد بازیکنان اعزامی به هفته نخست لیگ جهانی گفت: تیم ایران با 14 بازیکن راهی ایتالیا می گردد و 14 بازیکن انتخاب شدند، اما به دلیل احتمال مصدومیت در تمرینات، فهرست اعزامی پس از آخرین تمرین تیم ایران در تهران اعلام می گردد.

سرپرست تیم ملی والیبال درباره برنامه تمرین تیم ملی در دو روز آینده نیز گفت: تاکنون دو جلسه تمرین در سالن 12 هزار نفری داشتیم و دو جلسه تمرین توپی دیگر امروز و فردا (یکشنبه و دوشنبه) خواهیم داشت. البته یک جلسه تمرین بدنسازی نیز امروز در سالن فدراسیون والیبال خواهیم داشت.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13941

به "اعتراض ایگور به شرایط تمرین تیم ملی والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض ایگور به شرایط تمرین تیم ملی والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید