ازار پس از قهرمانی در لیگ اروپا: فکر می کنم که اینجا آخر خط است، منتظر نتیجه مذاکرات رئال و چلسی هستم

به گزارش بلاگ پو، ستاره بلژیکی تیم فوتبال چلسی پس از فتح لیگ اروپا به همراه آبی پوشان لندن اعتراف کرد که از این تیم جدا خواهد شد.

ازار پس از قهرمانی در لیگ اروپا: فکر می کنم که اینجا آخر خط است، منتظر نتیجه مذاکرات رئال و چلسی هستم

به گزارش خبرنگاران، ادن ازار پس از پیروزی 4 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال چلسی مقابل آرسنال در فینال لیگ اروپا، عملاً جدایی اش از این تیم را تأیید کرد. گفته می گردد که ازار با خاتمه کارش در چلسی در این فصل از این تیم جدا می گردد و هفته آینده به رئال مادرید خواهد پیوست.

ازار 28 ساله که دو هفته پیش هم به تمایل خود برای پیوستن به رئال مادرید اعتراف نموده بود، در خاتمه بازی به شبکه BT Sport گفت: تا چند روز دیگر تصمیم خواهیم گرفت و تنها هدفی که در سر داشتم، بردن این فینال بود. من پیش از این تصمیمم را گرفته بودم و حالا منتظر نتیجه مذاکرات دو باشگاه هستم. فکر می کنم که اینجا بازی خداحافظی من است اما در فوتبال شما هرگز چیزی نمی دانید. رؤیای من بازی در لیگ برتر بود و در یکی از بزرگترین باشگاه های انگلیس هم توانستم به رؤیایم برسم. الان اما وقت تجربه یک چالش جدید است.

ازار در 7 فصل حضورش در چلسی با این تیم 6 جام شامل دو قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی، یک قهرمانی در جام اتحادیه و دو قهرمانی در لیگ اروپا برده است و شب گذشته نیز دو گل به ثمر رساند.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7575

به "ازار پس از قهرمانی در لیگ اروپا: فکر می کنم که اینجا آخر خط است، منتظر نتیجه مذاکرات رئال و چلسی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازار پس از قهرمانی در لیگ اروپا: فکر می کنم که اینجا آخر خط است، منتظر نتیجه مذاکرات رئال و چلسی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید